#1 21-09-2008 13:37:33

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Nijverdal

Hallo


weet iemand met welke karts we rijden ?
er zijn 2 soorten 180cc en 270

Offline

#2 21-09-2008 17:53:50

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

270cc


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 22-09-2008 15:21:30

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Nijverdal

Nijverdal heeft inderdaad de beschikking over 2 ( soorten ) karts..
Zoals het er uitziet.. en dit is bijna altijd zo geweest rijden we in de 270cc karts.

Mijn ervaring leert dat de 270cc karts dichter bij elkaar zitten dus close-racing gegarandeerd!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#4 23-09-2008 00:23:58

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Nijverdal

en het merk karts is Interkarts? ben geen denderende fan van die karts tongue

Offline

#5 23-09-2008 09:11:59

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

ze zijn ook zeker niet fijn voor de wat langere mensen onder ons. Stoetjes kan je niet stellen. En de laaste keer dat ik daar reed kwam ik bij elke bocht gewoon met twee wielen los in de bocht en werd ik 2 meter opzij gezet. Op een gegeven moment d8 ik echt dat ik om ging met die kart. Leuke baan alleen zwaar!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 23-09-2008 12:21:07

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Nijverdal

Jee Kevin, je lijkt Casper wel met je close racing gegarandeerd!

Succes iedereen


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#7 23-09-2008 13:39:59

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Nijverdal

Close-Racing is dat een nieuw team?

Nee flauw, maar ik ben echt benieuwd naar de baan en de karts!


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#8 24-09-2008 08:52:02

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Nijverdal

Haha Corne, laatste tijd is er best wel veel strijd in de ARKC hoor.. Vooral in Antwerpen. Degene die toen op de 9e positie lag kon zelfs nog 4e worden in de laatste ronden.. Dit is niet gebeurd maar het had nog gekunt, alles reedt in 1 trein rond


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#9 24-09-2008 10:52:00

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

ik ben er t voorbeeld van op 0.089 geeindigd achter dynamic racing, correctie ernaast! En ik begon vanaf p9 de laaste stint. Uiteindelijk dan net geen p5. Maar p4 reed een halve ronde sneller dus denk niet dat dat had gekunt hoor!

Laatst bewerkt door CriZz (24-09-2008 10:53:10)


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#10 24-09-2008 12:40:24

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Nijverdal

Vond het wel grappig! C. zegt altijd dat het closeracing was of wordt!

Als je zo dicht achter een team eindigd wil het niet altijd zeggen dat dat te maken heeft met gelijkheid karts! Ook al reed jij ook een halve seconde sneller, als je er niet voorbij komt is het verschil idd zo klein!

De één vind Nijverdal een topper, de ander vind het niks! Ik heb er nooit problemen gehad, maar die vering vond ik minder fijn rijden, net tanks haha...

Nogmaals succes!


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#11 24-09-2008 17:04:51

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

hahahaha... Daar heb je absoluut gelijk in Snoop, tis ook echt niet mijn baan marja. Met huurkarts is t nou eenmaal nooit gelijk. Ze doen hun best en t zit dichter bij elkaar dan tijdens een heatje. Dat weet elke arkc coureur, anders moet je voor mks gaan waar je zelf voor je materiaal zorgt. Tis frustrerend maar dat is nou eenmaal zo.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#12 25-09-2008 10:34:07

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Nijverdal

Precies Crizz....

En die discussie zal altijd blijven


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#13 25-09-2008 10:59:58

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

Kbgrijp t ook wel allemaal... Weetje wat nog erger is op je thuisbaan waar je normaal gesproken 1.8 rijdt en tijdens de trainingen gewoon bovenaan die lijst staat met een 1.8. en elke halfuurs race met maakt niet uit wie gewoon p1 pakt.
en dan tijdens de wedstrijd drie stints lang geen ene kart krijgt waar je een 1.9 mee kan rijden. Dat is nog erger maarja dat is t nadeel van huurkarts. Als ik miljonair zou zijn dan zou ik serieus een kartbaan beginnen en dan monaco nabouwen op schaalmodel... en echte karts goed onderhouden met goede bandjes eronder. In principe zit iedereen in het zelfde schuitje, alleen als je eerste kart lekker rap is dan kan je uit dat gedrang beginnen en je verloren tijd inprincipe gewoon goed rijden.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#14 25-09-2008 21:09:08

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Nijverdal

Ik denk dat de meeste banen hun karts wel op orde houden hoor Criz, het is alleen niet altijd even makkelijk om karts allemaal hetzelfde te maken.
Ik weet nog wel de 1e dag dat Poeldijk hun nieuwe karts had. Er was nog geen meter mee gereden, en tijdens de 1e heat ermee reed ik toch echt mere dan een seconde sneller als Marco, terwijl dat normaal op Poeldijk andersom is. De meeste karts rijden hetzelfde, maar kwa top en acceleratie zit er dan verschil in, maar het lijkt me moeilijk om elke keer constant in de gaten te houden en aan te passen aan de rest van de karts.

Oldenzaal had het nog het beste voor mekaar met een toerenbegrenzer, Vrijwel alle karts liepen even hard op 1 of 2 kartjes na ( met een veld van 14 vind ik dat best  goed )

Offline

#15 26-09-2008 12:21:48

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

Ben ik t niet mee eens. Heb op Poeldijk meer als 900 heatjes weg en baanpersoneel waren mijn teamgenoten en ik ken iedereen erg goed daar incl de eigenaren en de karts zijn gewoon slecht onderhouden daar. Dat heeft de kartbaan vooral te danken aan t volk wat daar komt karten anders waren ze gewoon nog gelijk.  Als je is ziet hoe die gasten elkaar eraf rammen en dat het chassis scheef is. Dan nog niet te spreken over de heuvels etc die veel vergen van de kart. Daarnaast is Poeldijk een van de weinige banen die op gas rijdt. Er is altijd wat met dat gas, dan verzuipt die weer. Ze hadden allang op benzine moeten overstappen maar dat kost teveel. Hoe je t ook wilt profieleren Van der Ende is kwa baan echt TOP maar de karts, sorry maar echt niet meer zoals t vroeger was. 1 sec vind ik nog veel maar kan nog op zo'n baan, maar 3 sec verschil, way too much. De ene kart stuurt amper en de ander dat lijkt wel een drift bak. Dan spreek ik nog niet over driekwart van de karts die links achterin naar beneden gewoon dood vallen bij t optrekken. En zeg nou niet jah dat ligt aan mij want dat is totaal niet zo .... in de huidige layout heb ik een 1.7.4 staan dus daar ligt t niet aan. Dus op orde nee. Banen die t orde hebben, daar wordt het baanrecord bij elke race verscherpt, dan heb je de boel op orde. In dezelfde karts rijden waar een 1.5.6 mee is gereden nog geen 2 jaar geleden en nu niet verder komen dan 1.8 mid wat mechanica reed dat vind ik toch wel knap als je beweerd dat de baan op orde is. En voor diegene die denken dat ze begrenst zijn .... NEE de plaatjes tussen de carb zijn er allang alweer uit.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#16 26-09-2008 15:22:38

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Nijverdal

idd poeldijk  heeft maar weinig goede kartjes, het is wellis waar mijn baan niet, maar als ik eerlijk ben geen
arkc waardig, ze mogen dan wel de grootste baan hebben maar de kartjes zijn gewoon niet in orde en dat was in 2005 al
toen ik nog bij dkt reed en van der ende mijn thuis baan was, ze zouden meer klanten krijgen als ze eens een keer
toestemming zouden krijgen om dezelfde kartjes in te zetten als in delft, want delft is de enige binnen baan met die snelheid en die snelheid omhoog mist poeldijk en daarom vinden de vele het geen leuke baan

Offline

#17 26-09-2008 21:39:25

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Nijverdal

ben alles met je eens maar Delft kart alsjeblieft niet!!! die eurokarts zuigen.......
Wat ze is zouden doen gewoon paar van die sodi karts aanschaffen en dan gewoon ouderwets benzine. En mischien 20 voor wedstrijden etc en die oude dingen voor heatjes.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#18 26-09-2008 23:46:49

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Nijverdal

Inderdaad, bijvoorbeeld Maarssen heeft  Sodi karts, rijden echt heerlijk, hebben genoeg vermogen en zeker op Maarssen zijn ze erg gelijkwaardig smile , helaas geen ARKC daar vooralsnog ( maar dat kan nog altijd hihi )

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices