#1 27-06-2009 21:42:49

Ti-Tourist (Erik)
Gebruikers
Geregistreerd: 27-06-2009
Posts: 1

Ti-Tourist (Erik) stelt zich voor.....

Hallo iedereen,

Even kort wat informatie over mezelf: In het dagelijks leven luister ik naar de naam Erik, ben 28 jaar oud en woon in de omgeving van Woerden. Zoals enigszins uit mijn nick-name is af te leiden, verplaats ik mij in een BMW E36 318ti.  Naast dagelijks vervoer rijd ik er ook regelmatig een rondje mee over een circuit of de Ring in toeristentempo.

Als vaste "bewoner" van www.driving-fun.com, heb ik daar aan wat evenementen meegedaan, waaronder wat Franse gekkigheid vorig jaar die ik niet gauw vergeet. Fotootje van Zolder (met dank aan Dexter Bressers)

DFZolder_54-1-1.jpg

Ben een groot fan van diverse racers die veel ouder zijn dan ikzelf. Vorig jaar Le Mans Classic & Monaco Historique GP bezocht ook regelmatig bezoeker van de AvD Oldtimer GP. Het ziet er mooi uit & klinkt goed, dus vind ik het al gauw prima. Heb voor de gein iemand gesponsord in de DSC dit jaar en probeer van iedere race een foto te pakken te krijgen. Help ook mee bij enkele races in een DSC team in de Sport klasse.

Waarom heb ik me hier aangemeld: Wil al langer meer met autosport bezig zijn. Uiteindelijk vind ik zelf rijden toch veruit het leukst. Heb gekeken naar mogelijkheden om ZAC toer, Volvo 360 of Dacia Logan te rijden, maar dat bleek allemaal niet echt haalbaar.

Wil nog dit seizoen meedoen met de ARKC door een team te vormen met een aantal vrienden, met als werktitel "Geendagsvlieg Racing". Had inmiddels begrepen dat er nog plek over is om dit jaar nog in te stappen. Volgende week gaan we recreatief rijden op 1 van de banen op de kalender om te kijken of de baan ons aanspreekt. Zo ja, dan schrijven we ons direct in.

Mocht er nog een plek over zijn bij een van de andere ARKC teams of indien er een plek vrijkomt in het IKK, houd ik me van harte aanbevolen. Ben 1.90m en ca. 70 kg (voor eventuele klasse-indeling.)

Hopelijk spoedig tot ziens op een van de kartbanen.

Erik.

Offline

#2 28-06-2009 13:22:26

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Ti-Tourist (Erik) stelt zich voor.....

Welkom bij onze ARKC Erik.
Volgende week Oldenzaal. Een heerlijke baan om ook recreatief de rondjes te rijden in de snelle 270 cc karts.
Zaterdag is er extra training voor de ARKC van 12-14 uur. Zondag ook voor aanvang van de race nog mogelijkheden.
Je bent meer dan welkom om op komende zaterdag en zondag de trainingsheats met de ARKC rijders te delen.

Laatst bewerkt door Casper (28-06-2009 13:23:06)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices