#1 12-05-2008 19:18:24

simages
Gebruikers
Van: Oudenbosch
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 14
Website

Bert Salari

In het jaar negentienhonderd zoveel van de vorige eeuw ben ik samen met een paar vrienden voor het eerst wezen karten. Zoals velen was dat uiteraard de bron van alle kwaad en raakten wij besmet met het kartvirus. Ingeschreven voor de DIKC. 11 Wedstrijden indoor karten om het Nederlands kampioenschap, en nog redelijk betaalbaar ook. Het eerste jaar als 8e afgesloten in een veld van 17. Viel niet tegen. Het jaar daarop een vernieuwde opzet van het team, waarna de lift omhoog ging. Steeds meer karten, steeds meer geld, sponsoring en alles uitzoeken. Leuk, leuk, leuk.
Dan, na zo'n 7 jaar karten gaat het kriebelen. Weer een jaar rijden, er zijn ook andere dingen in het leven, maar het wereldje is wel gezellig.

Vandaar dat ik zo'n 3 jaar terug mijn andere hobby verder heb opgepakt en het karten ben gaan fotograferen. Voornamelijk de klasse waarin mijn maatjes van KCR-Racing (vh ProTurn, vh Baroc, vh Bi-Flame!) rijden, heb een burootje opgericht om het wat profesioneler aan te pakken en doe nu ook wel eens wat op Zandvoort, Rotterdam City Racing, verzorg het vaste beeldmateriaal voor de MKS-kartserie en een aantal teams en wellicht binnenkort meer. Ik vindt het initiatief van de heren van kartlife.nl geweldig en hoop dat de verwachtingen meer waargemaakt kunnen worden dan vooraf gehoopt.

Neem eens een kijkje op www.simages.nl, dan zie mijn werk en wie weet...!

Groetjes,

Bert Salari
s-images

Offline

#2 13-05-2008 14:47:48

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Bert Salari

Wist niet dat jij ook in de kart hebt gezeten! Leuk zeg, alleen ik schrik wel steeds van je die grote lens op me! HAHA! smile Vind je foto's echt super mooi en zeer duidelijk, GA ZO DOOR! smile


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#3 22-05-2008 16:47:09

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Bert Salari

.... master of pictures.... Bertje!


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices