#1 08-09-2008 10:13:12

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

Afgelopen Zondag gingen we dan in het mooie Antwerpen op bezoek om nou is te gaan trainen op dat circuit waar we aankomende weekeinde alweer de volgende ARKC race hebben.  In de ochtend kwam het al met bakken naar beneden. MMMMh hier in Nederland regen hopelijk daar in Belgie ook. Na ruim een uur rijden in spray en zooi van anderen kwam ik aan in antwerpen. Uhm WAAR is de kartbaan, juist jah denk maar niet dat je die eventjes vindt als je er nog nooit bent geweest. Na ruim 30 minuten was ik zat en stopte bij een bushalte waar iedereen blijkbaar bewondering had voor me mooie punto gt ( NOT! ). Dat valt natuurlijk in het niets met een dikke M5 of TT DTM of de dikke mercedes die gewoon op een hoekje stond. Af en toe dacht ik bij mezelf WAT DOEN WIJ IN NL dan verkeerd!
Verder met de bushalte! tongue
Helaas kon de helft geen Nederlands en moest ik het doen met half Frans en belgisch door elkaar uiteindelijk wist ik eruit te komen en kwam ik bij de kartbaan terecht. Stapte de kartbaan binnen en het kwam met bakken naar beneden. Na wat gekletst en wachten op collega's konden we dan rijden. T was een ware gunst van de hemel die partij regen want wat hebben we er allemaal van genoten. Driften en naar grip zoeken, in een woord GEWELDIG!
Alleen Chris was eigenwijs en d8 wel nee zo'n regenpak hoef ik niet... ik was doorweekt en echt alles was nat. Maar achteraf zeker de moeite waard. De omstandigheden waren echt verraderlijk  en het was leuk te zien dat elke heat de rondetijden echt drastisch naar beneden gingen. Uiteindelijk waren we begonnen op een compleet natte baan met een tijd van 1.5.4 en half droog reden ze 51 ers geloof ik. Heb toen zelf niet gereden was maar goed ook want de laaste 5 minuten van die droge stint kwam t weer met bakken uit de hemel. Wat heb ik gelachen!!! Ze hadden allemaal hun regenpak uitgedaan om voor die snelle ronden te gaan ahwhuauhwuah.

Laat die regen maar komen 14 September en dan hebben we echt een toffe race. Casper dit is echt een toppie keuze geweest. Die buitenbanen erbij is gewoon heel erg leuk en al helemaal als je in dit soort omstandigheden mag rijden is dat in mijn weten een unicum.

Nou hieronder nog wat pictures wat ik geschoten heb toen het nog redelijk droog was.

1000326copyho2.th.jpg

1000321copynf2.th.jpg

1000322us3.th.jpg

1000329copyji2.th.jpg

1000323copyzo3.th.jpg


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#2 08-09-2008 10:30:53

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

Het was zo nat dat de spalk op me neus los week, maar het was zeker leuk om eindelijk na een paar jaar weer is in de regen te rijden!!

Hopelijk word het een mooie regenrace in het "zonovergoten" Antwerpen!


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#3 08-09-2008 10:41:35

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

nou ik heb me helm uit elkaar moeten halen thuis. Overal zat zand en troep.
Heel me caracoat was geschaafd, gelukkig alleen bij dat gedeelte waar die scroef zat. Zit nu wat speciale olie op neemt zand en rotzooi op en voorkomt corrosie wat ik al zag toen ik ze eraf haalden. En caracoat heb ik nog helemaal netjes gekregen.
Binnenkort toch maar eens een setje schroeven en een oakley vizier scoren!
Me pak is linea direct de was in gegaan samen met handschoen en baclava. Zijn nu mooi aan het opdrogen aan het rekje weer helemaal rood/wit in plaats van zwart.
Indd regenrace hoop ik echt! Dat wordt erg leuk!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#4 08-09-2008 12:54:56

jeroenstigter
Gebruikers
Van: Heemskerk
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 17
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

haha wat was het lachen he! ik heb ook mijn hele helm schoon moeten maken. Overal zat zand en modder van de vele grasmaai routes die we hebben genomen. Kan niet wachten tot de race!!


You must take the compromise to win, or else nothing. That means: you race or you do not.
(Ayrton Senna)

Offline

#5 08-09-2008 13:44:49

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

Grasmaaien!? Wie (A) ? Haha..

Het was zeker lachen! Mijn helm was ook door en door smerig, maar voor de race glimt ie weer!

Laatst bewerkt door Mike (08-09-2008 13:45:03)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#6 08-09-2008 20:44:31

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

Was gister echt geweldig om te rijden op een zeik natte baan, maar oh zo moeilijk!!! Ben denk ik een keer of 8 gespind big_smile.

Offline

#7 09-09-2008 08:30:31

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

het schijnt zondag mooi weer te worden in Wilrijk

Offline

#8 27-09-2008 20:11:20

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: blog: Trainen in de regen op Antwerpen.

ik kan me herinneren dat we het bij Antwerpen ervoor zouden hebben betreft de Ned/Belg, competitie, heb er zelf niet meer aan gedacht, maar komt het nog?

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices