#1 16-06-2009 21:24:42

VILMotorsports
Gebruikers
Van: Horn ( Limburg)
Geregistreerd: 16-06-2009
Posts: 5
Website

VILM-otorsports™ / Dutch Drivers Racing Team™

VILMotorsports™

Hoi ik ben Teun Janissen. Ben 14 jaar oud en mijn hobby is karten. Ben in de trapautootjes geboren. En wil nu graag verder in de door motoren aangedreven autootjes. Dat begin wil ik maken in de kart wereld. Ik woon in Horn dat ligt bij Swalmen in de buurt, waar Euro Indoor Karting ligt.

Hoi ik ben Michael Greijn. Ben ook 14 jaar oud en mijn hobby is karten. Ik kart sinds 2007. Teun heeft mij toen eens meegenomen naar de kartbaan en sindsdien kom ik er vaker. Ik woon in Neeritter ligt tegen de Belgische grens aan, bij Maaseik & Maasmechelen in de buurt.

Hallo ik ben Nick Stox. Ben 13 jaar oud. mijn hobby is hetzelfde als die van Teun & Michael, Karten! Net als Michael ben ik een keer met Teun naar de kartbaan geweest. Zelf komen Teun & ik vaker op het circuit. Mijn vader heeft een eigen race team in de FIA GT, Dutch GT4 & in de Toerwagen Diesel Cup. Zelf wil ik ook die wereld in en dat begin ik dus ook in de kartwereld.

Voor meer informatie over ons team: www.vilmotorsports.weebly.com

Laatst bewerkt door VILMotorsports (09-11-2009 18:25:48)


Het maximale is de limiet

Offline

#2 16-06-2009 23:01:51

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: VILM-otorsports™ / Dutch Drivers Racing Team™

Welkom ziet er heel goed uit. Veel succes aankomend seizoen!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices