#1 30-10-2009 15:16:08

jeroen
Gebruikers
Geregistreerd: 14-04-2009
Posts: 5

IKK 2010 alternatief.. o.a. meer buitenraces

hoi allemaal,

ik wil hier graag van de gelegenheid gebruik maken een onderwerp te starten over mogelijke veranderingen voor het IKK 2010..

ik heb het dit jaar tot nu toe erg naar mn zin gehad in het IKK.
het is echter wel zo dat ik het veel leuker vind om buiten te rijden, dan binnen. en dit is een wens die ik bij meerdere van jullie gehoord heb.
dus vroeg ik me af of het mogelijk is op een of andere manier volgend jaar meer buitenraces te houden dan de huidige vier.. het seizoen dat we kunnen rijden zonder dat je ballen eraf vriezen, op de dames na, is zeker zes maanden als het er niet meer zijn, en er zijn meer banen in NL dan de huidige twee die nu gebruikt worden. en ik heb begrepen dat Casper ook contact heeft met Landsaard (ivm weekend in Nov), dus misschien ligt daar een mogelijkheid.

mocht dit niet lukken, dan is het misschien een idee de bestaande buitenraces als een zomercup apart te laten tellen (en uiteraard ook in het geheel van 12 races voor het IKK)..

ik hoor graag jullie mening hierover,hoeveel animo hiervoor is en over eventuele andere gewenste veranderingen.. immers het is nog maar twee maanden tot 2010...


groet

jeroen

ps: Kai WH bel me effe, als je morgen nog naar swalmen gaat en je mee wil rijden

Offline

#2 30-10-2009 20:14:24

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: IKK 2010 alternatief.. o.a. meer buitenraces

Jeroen, de opzet van de races IKK, ARKC zal dezelfde zijn als voorgaande jaren, acht indoor, vier outdoor.
Het blijft een indoorcup aangevuld met vier outdoorraces volgens het dit jaar gestarte concept.
Er zullen geen veranderingen worden doorgevoerd.
We hebben een groep goede banen waar we mee samenwerken en die racen voor jullie mogelijk maken. Houden we vooral in ere.
Mogelijk een enkele verschuiving in banen, maar voorlopig geen extra outdoor.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#3 30-10-2009 23:07:00

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: IKK 2010 alternatief.. o.a. meer buitenraces

In principe vind ik de huidige setup van de IKK wel goed werken, maar zoals Jeroen al zei, doet een outdoor baan toch even iets anders met je. De twijfel over het weer brengt altijd spanning met zich mee en de gevechten zijn vaak leuker en spannender dan bij indoor banen.
Ik zou het bijvoorbeeld super vinden als de IKK en ARKC bijvoorbeeld bij berghem terecht kan, de baan heeft meer dan 45 karts die erg goed onderhouden worden en onderling weinig verschillen. De layout kan veranderd worden en de ondergrond is super en voor de meesten redeljik dichtbij.

Offline

#4 31-10-2009 14:56:55

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: IKK 2010 alternatief.. o.a. meer buitenraces

Jongens, we hebben op Berghem gereden met de ARKC.

We hebben een paar jaar geleden na einde seizoen afscheid genomen omdat er onredelijk hoge bedragen voor de huur werden gevraagd voor het nieuwe seizoen.
Daar konden we niet mee akkoord gaan omdat daardoor het inschrijfbedrag per team drastisch verhoogd zou moeten worden. Werken we niet aan mee.
Daarbij kwam ook dat het materiaal op Berghem gewoon niet gelijkwaardig genoeg was, 180 cc's met grote ondelinge verschillen.  Die  trouwens nog steeds bestaan hoor! Berghem zal geen optie zijn.

Daarom zijn we destijds de contacten gaan leggen met Oldenzaal en Antwerpen. Op deze banen zijn we met veel plezier gaan rijden.
Tot op vandaag goede afspraken, goede prijzen, goede karts.

De IKK moeten we vanwege de kosten die het met zich mee brengt zoveel mogelijk gekoppeld houden aan de MKS. Deze volgt de MKS zoveel mogelijk.

Zoals ik al vermeldde, we houden de opzet zoals deze is, 2/3 indoor, 1/3 outdoor. Een mooie verdeling.
Er zal eerder een indoorbaan extra deel gaan uitmaken van onze raceseries dan een outdoorcircuit. Wedstrijden worden onder de banen verdeeld, maar wel met de verhouding indoor 2/3 - outdoor 1/3.

We hebben goede banen, jongens die veel voor jullie en ons over hebben. Dat waarderen we en houden we in ere.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#5 31-10-2009 22:00:11

Arnaud
Gebruikers
Geregistreerd: 03-06-2009
Posts: 5

Re: IKK 2010 alternatief.. o.a. meer buitenraces

Van mij mag er wel 1 a 2 races per seizoen bij in hoor en zoals Nijverdal dan die er bij in vond ik ook een leuke baan

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices