#1 23-01-2010 14:57:37

digi-racing
Gebruikers
Van: Zeewolde
Geregistreerd: 23-01-2010
Posts: 3
Website

nog n nieuwe rookie er bij Timothy

Hoi allemaal,
k ben een jongen van 11 jaar, sedert het rijden in mn vaders auto op TT-assen heb ik de smaak helemaal te pakken en op aanraden van een coureur daar start ik dus maar eerst in de karts.
Mijn eerste kart , ik rijd 4takt, was een dino 120cc, na 2maand niet snel genoeg meer dus werd het een 160cc, na nog es 3maand werd het al een 105 tony frame waarop nu sedert nov. een rk1 opgemonteerd zit, t is nog wel even wennen aan dit kanon onder mn billen maar k heb nu vlink power.
Ik kart sedert april 2009 en rijd zo veel als mogelijk, soms zit ik in een weekend wel 20uur achter het stuur. zelfs de grote vakantie heb ik 3 weken lang elke dag gekart dat mocht op kartbaan ulrum. Ook volg ik cursussen bij alnone en doe veel ervaringen op door op vele verschillende banen te rijden: lelystad, ulrum, driebergen, emmen, eindhoven, en zelfs een indoor baan hoort daar nu bij.
Doordat mn vader er zo veel mee bezig is, regelen , sleutelen, promotie,  etc etc, heb ik al enkele sponsoren das wel uniek denk ik, nog geen wedstrijd gereden en toch al sponors. Ook vind ik het super dat papa zelf al demodagen heeft weten te regelen, dan kan ik dus anderen laten zien dat karten fun is.
Dit jaar hoop ik dus mn eerste wedstrijd ervaringen te gaan opdoen,   wink laten jullie mij een beetje heel !  smile

groetjes
Timothy
www.digi-racing.tk

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices