#1 07-02-2010 23:04:28

VliegensVluggeCoentje
Gebruikers
Geregistreerd: 07-02-2010
Posts: 3

Coen Janssen

Hallo,
Mijn naam is Coen, 24 uit Eindhoven.
Ik ben dit seizoen begonnen met IKK door dat ik ben aangestoken met het kartvirus door de vader en broer van mijn vriendin (johan en willem Stienen).

Ik ben beroepsmilitair bij een infanterie eenheid in Oirschot, dit zal geen invloed hebben op mijn aanwezigheid.
Qua hobbys heb ik me nu echt op het karten gestort, en heb ik naast wat hardlopen en sporten verder niet echt interessante hobbys, natuurlijk veel mijn vriendinnetje vervelen en leuke dingen doen, maar dat is niet echt een hobby haha ;-)

Met begonnen met karten bedoel ik ook echt, ''begonnen'' 
Ik heb geen ervaring in wedstrijdkarting, en recreatief ook vrij weinig. (3 a 4 keer)
Tog krijg ik me zelf op een 12e plek gequalificeerd (die ik vervolgens weer kwijt raak haha) maar goed,
ik zal dus hoop ik niet te veel in de weg rijden.

Van wat ik gezien heb bij de IKK, is dat het meer 1 groot team lijkt als je ziet hoe ze met elkaar om gaan, dus ik denk dat het wel goed komt en ik mijn weg wel zal vinden om lekker mee te blijven in het tempo en de gezelligheid.

Ik heb een feloranje MT helm, maar hier nog geen foto van,  die hebben jullie nog tegoed

Groetjes en tot op de baan !

Coen


Volo Et Valeo

Offline

#2 08-02-2010 13:38:40

Rimco
Gebruikers
Van: Tilburg
Geregistreerd: 28-05-2009
Posts: 61
Website

Re: Coen Janssen

IKK is ook 1 groot team, ben vorig jaar in Nijmegen voor het eerst gaan rijden daar, en meteen in de groep opgenomen.
Dus ja, jij vind je weg wel wink

Misschien leuke optie voor jou om in Berghem af en toe mee te doen...leuke outdoor baan.
Maar goed, bij jou inde buurt heb je ook de Landsard (ofzoiets wink)

Welkom hier in ieder geval big_smile

Grtz,

Rimco


www.rimco-maas.com
When the flag drops, The bullsh*t stops

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices