#1 15-07-2010 13:28:52

Corné Snoep
Gebruikers
Geregistreerd: 05-11-2009
Posts: 9

DIKC Reunie bij Kart Centre Roosendaal

Hoi Oud DIKC-ers,

Zondag 31 oktober wordt er een DIKC reunie georganiseerd bij Kart Centre Roosendaal!

Er wordt nog vaak gesproken over de tijd van de DIKC. Het was altijd gezellig en er werden vele sportieve races georganiseerd. Er werd soms wel eens geroepen dat men die tijd wel een beetje miste. Daarom wordt er een reunie georganiseerd om lekker bij te kletsen en om de gelegenheid te geven om wer eens in een kart te stappen. Op de zondag wordt er een 3 uurs race gereden waaraan alle oud DIKC-ers aan kunnen deelnemen. We stoppen alle deelnemers in een pot en we loten namen om de samenstelling van de teams te bepalen. Het is dus een verrassing met wie je gaat rijden.

De volgende planning staat op het programma:

Zaterdag 30 oktober bied Kart Centre Roosendaal de gelegenheid om een beetje te trainen. Voor de liefhebbers kun je losse heats boeken tegen een speciale prijs van slechts € 10,00 per heat. Je mag komen wanneer je wilt, maar tussen 18.30 - 20.30 uur worden er heats gereserveerd speciaal voor DIKC-ers.

Aansluitend houden we een BBQ en kunnen we gezellig bijkletsen! Ook hier wordt een speciale prijs aan gekoppeld om het voor jullie aantrekkelijk te houden: € 20,00 per persoon inclusief 3 consumptiemuntjes. De BBQ start vanaf 20.30 uur en wie weet drinken we nog wat na of duiken we de stad in.

Diegene die van ver komen zoeken vast een slaapplaats. Misschien zijn er personen die dit onderling regelen of die een hotelletje pakken, maar je kunt eventueel met een caravan of tent bij de Kartbaan achter op het veld terecht. De heren van Signmind zullen dit de oplossing vinden Zorg dan wel dat je redelijk op tijd bent zodat je alles al hebt klaargezet of hebt opgezet. Via de hyvespagina kun je natuurlijk ook verzoekjes indienen wanneer je een dergelijke oplossing zoekt! De Hyvespagina is te vinden onder de naam DIKC. Inmiddels hebben zich al 71 oud DIKC-ers gemeld, dus het wordt lekker gezellig!

De race is op de zondag en de aanvang is tussen 08.30 en 09.00 uur. Ik kan me voorstellen dat het in het begin vooral bijkletsen is. Om 09.30 uur gaan we briefen en we hebben gezien dat Jaco en Marjolein zich ook hebben aangemeld, dus wie weet hebben we de oude WL die de boel begeleid!? Om 09.45 uur staat de kwalificatie gepland en zoals vanouds doen we dat in 1 ronde! Aansluitend is de race en daarna de prijsuitreiking! De teams worden bepaald door een loting, iedere deelnemer gaat in een pot en de loting bepaald de samenstelling van de teams. (het gaat om de gezelligheid toch?)

De kosten van de race is € 180,00 voor een team, dus € 45,00 per persoon.

Wanneer het zo ver is zal er nog een nieuws berichtje komen als reminder. Voor vragen kun je altijd een berichtje achter laten of een email sturen naar corne@kcr.nl

LET OP!!!!

Graag wil ik weten of je mee doet aan de Reunie, dus als je er bent, stuur dan een berichtje met je naam en voor welk team je hebt gereden! (ik weet er veel, maar ik denk niet allemaal) Natuurlijk moet ik weten met hoeveel personen we uiteindelijk zijn! Geef gelijk op of je op de zaterdagavond komt trainen (ivm reserveringen) en ook of je er bij bent met de BBQ! Zijn er toeschouwers, vermeld die dan apart als ze ook mee eten!

Dank je wel en tot horens/ziens....

Groetjes Corné

Offline

#2 10-08-2010 16:20:24

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: DIKC Reunie bij Kart Centre Roosendaal

mmmmmm baluhhh...

Dan heb een Rk1 race in Berhem..

Leek me echt top om al de dutchies weer te zien ,maar helaas

iig veel plezier de 31e

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices