#1 27-05-2011 20:28:05

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Verslag GP4-RK1 zoekt talent actie 2011 Jesse Smeets

gp4.png

Verslag GP4-RK1 zoekt talent actie 2011 Jesse Smeets

Hoi, ik ben Jesse Smeets uit Grave en ik ben 12 jaar. Toen ik te horen kreeg dat ik mee mocht doen
met de rk1 was ik super blij.
Op zaterdagochtend kwamen we aan in Emmen. Ik mocht bij het team van O.W. karting mee rijden.
Toen ik uit de auto stapte zag ik de tent meteen. Ik zag 3 hele mooie karts staan en dacht WOW mag
ik daarin rijden. Na het kennis maken met Ricardo en de monteurs moesten we stoeltje passen. Na
het stoeltje passen gingen we de eerste stint rijden van de 7 stints te rijden. Het ging wel goed, ik
moest de baan leren kennen de eerste ronden maar daarna ging het meteen wel goed. Na de 2e stint
hebben we een ander tandwiel er op gezet om meer topsnelheid te krijgen. De 3e stint ging ook
meteen beter, maar we waren nog niet helemaal tevreden over de topsnelheid. En ik liep op
iedereen in in de bochten, dus hebben we er nog een kleiner tandwiel op gezet. De laatste stint van
zaterdag hebben we ook met extra gewicht erop gereden. 
Zondag kwam ik weer op het circuit. Eerst hadden we nog een vrije training en daarna de
kwalificatie. De kwalificatie ging niet goed. Ik liet een gat vallen zodat ik een paar ronden vrij kon
rijden, maar ik liep zo snel in op die anderen dat ik nog niet eens een ronde vrij kon rijden. Ik startte
als 19e. De eerste race hadden we regen. In de eerste bocht werd ik slachtoffer van een ongeluk voor
mij en moest de race vervolgen vanaf de laatste plaats. In die race heb ik er nog 7 ingehaald, dus ik
mocht de 2e race als 20ste starten. De tweede race ben ik als 12e geëindigd. Bij de start had ik er al 6
te pakken en daarna heb ik er nog 4 ingehaald, maar twee daarvan waren te snel en hebben mij nog
teruggepakt. De derde race startte ik als vijftiende en eindigde ik ook als vijftiende.  Bij de start
haalde ik er 1 in, maar Wouter kwam achter me en zette heel veel druk. Ik heb de plaats heel lang
weten te verdedigen, maar een paar ronden voor het einde heeft hij me toch nog ingehaald en
eindigde ik dus als 15e. In het totaal was ik op de 16e plaats geëindigd. We konden dus best tevreden
zijn.
Ik wil Ricardo en het team nog eens heel erg bedanken voor het leuke weekend. Ze hebben mij heel
erg veel geleerd. Ik vond het echt helemaal geweldig!

Groetjes,
Jesse

p.php?a=Z3kjLCc8MisqYHtlPzU2Jzc6Jis6OzouNyo%2BMS4jKyAiPjQjJjs%2FNCY%2BLiY0&m=1306148476
GP4-RK1 zoekt talent, Jesse Smeets bij team OW Karting Hengelo


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices