#1 27-05-2011 20:32:11

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Verslag GP4-RK1 zoekt talent actie 2011 Ryan Gom

gp4.png

Verslag GP4-RK1 zoekt talent actie 2011 Ryan Gomes

Verslag karting Emmen

Hallo ik ben Ryan Gomes, 11 jaar en ben uitgenodigd om het weekend van vrijdag 13 mei t/m zondag 15 mei 2011 mee te karten met de RK1 op het kartcircuit Pottendijk in Emmen. Dit weekend was ik te gast bij Uithof KWM Racing. Vrijdag en zaterdag was er de mogelijkheid om te trainen. Hier heb ik goed gebruik van gemaakt. Ik moest heel erg wennen aan de snelheid en de baan, want dit was mijn eerste keer buiten karten. Ik ben vrijdag rustig aan begonnen om te kijken wat de ideale lijn is van de baan. Zaterdag heb ik vrijwel de gehele dag getraind. Ik wist toen de ideale lijn al een beetje maar bij enkele bochten ging ik toch te ruim. Zondag moest ik vroeg op omdat ik om 10.25 uur de kwalificatie had. De kwalificatie ging heel goed. Ik werd 15e van de 27. De 1e race begon in de regen. Ik heb nog nooit in de regen gereden. Het advies van mijn vader was dan ook doe rustig aan, rij je rondjes. Echter toen de race begon kon ik het toch niet laten en probeerde op het rechte stuk een aantal mensen in te halen. Helaas kwam ik daardoor veel te hard op de bocht aan, waardoor ik hard moest remmen en in een slip belande en hard tegen de banden aan kwam. Daarna ben ik gelijk de pitsstraat ingereden. Er bleek een metalen beugel door de klap gebogen te zijn, waardoor mijn achterbumper tegen mijn wielen aan kwam. Even later hadden we de kart gelukkig weer gerepareerd en kon ik aan de tweede race mee doen. Het was gestopt met regenen, maar de baan was nog wel een beetje nat. Ik was een van de weinige die nog goede regenbanden had. Uiteindelijk toen we een stuk of 5 rondjes hadden gereden was de baan bijna helemaal droog. Ik begon op plaats 27 en ben 24e geworden. Bij de laatste race was de baan helemaal droog. Ik ben toen ook op plaats 27 gestart en uiteindelijk werd 17e!
Ik heb een heel leuk weekend gehad en veel ervaring opgedaan.
Ik wil de organisatie en Uithof KWM Racing bedanken dat zij het hebben gemaakt dat ik aan dit weekend mee mocht doen. Groeten, RYAN GOMES

p.php?a=ZWdwLCc9OyUqYHtlPzU2Jzc6Jis6OzouNyo%2BMS4jKyAiPjQjJjs%2FNCY%2BLiY0&m=1306148475
GP4-RK1 zoekt talent, Ryan Gomes bij team KWM – De Uithof Den Haag


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices