#1 26-06-2011 11:41:41

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Verslag GK4-RK1 zoekt talent actie Tony Verhaegh team OW Karting

GK4-no-text.png

Verslag GK4 Eindhoven. 18/19 – 6 – 2011
Door Tony Verhaegh

Op zaterdag moesten we om 9 uur thuis weg. Toen we aan kwamen stond het helemaal vol met auto’s en busjes met allemaal tentjes erbij dat zag er gezellig uit. Toen konden we trainen dat was wel even wennen omdat ik altijd met 2takt heb gereden maar na een tijdje ben je daar wel aan gewend. Het was ook fijn dat je met je eigen klasse kon trainen dan had je niet dat er veel snellere of veel langzamere tussen zaten.
In de nacht hebben we in een hotelletje in de buurt geslapen.
Op zondag was er eerst een vrije training en daarna was de kwalificatie dat was maar 5 minuten dus dat was wel kort. En toen begon de eerste wedstrijd. Voor het begin was ik wel een beetje zenuwachtig maar toen ik eenmaal bezig was, was dat weg en vond ik het heel erg leuk. Daarna was de wedstrijd af gelopen en moest ik een tijdje wachten voor dat ik weer aan de beurt was . Maar toen was ik weer aan de beurt. Het ging regenen dat was wel lastig want ik heb nog niet zo vaak in de regen gereden. Maar uiteindelijk ging het toch wel goed. Daarna moest ik weer even wachten voor de derde wedstrijd begon. Toen ik klaar stond om weg te rijden startte de motor niet meer dus kon ik niet weg rijden en niet meedoen aan de wedstrijd dat vond ik heel erg jammer. Daarna hebben we nog even naar een paar wedstrijden gekeken. Dat was ook leuk, natuurlijk niet zo leuk als zelf meedoen maar het was wel leuk. Toen gingen we weer naar huis toe.  Al met al vond ik het een super leuk weekend en daarvoor wil ik iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt bedanken. Nu ik weet hoe het is om wedstrijden te rijden lijkt het me wel erg leuk om hier mee verder te gaan.

p.php?a=f2d8aHx4JiYwOj0seXRmJzMzOjI5OyYxNzYlMS4lNzkjPjQjJj4jKDonMj8xLT4y&m=1309001483
GK4-RK1 zoekt talent actie Tony Verhaegh bij OW Karting


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices