#1 09-05-2008 12:27:06

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Helm keuze

Ik ben zeer benieuwd hoe jullie aan de helm zijn gekomen waar je nu mee rijdt. Schijnbaar is het ook nog best wel belangrijk om een ander vizier te hebben, hier zou ik graag jullie mening over horen smile

Zelf heb ik nu een helm van HJC die afkomstig is van karthelmen.nl, hier heb ik nu ook twee vizieren bij een donker (zwart) en een normaal vizier. Zelf vind ik meestal de donkere fijner rijden en een stuk mooier als aanzicht.

Ik heb ook nog een Aero helm met spoiler voor en achter deze heb ik laten spuiten bij Hugo in Uden.. Alles is super mooi geworden en ben daarom ook zeer blij met deze helm, hier zit ook net zoals bij de HJC een donkerder vizier op!

0030.jpg
Dit is mijn Aero helm designed door Hugo smile

0013.jpg
Dit is mijn HJC helm gesponsord door karthelmen.nl


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#2 09-05-2008 16:47:44

Seb Buurma
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 51
Website

Re: Helm keuze

Ik ben in bezit van een Caberg Diablo. In de kartsport zie je de helmen niet vaak. Ik denk dat de meeste karters een Motorhelm gebruiken zo ook is die van mij. Uiteraard heb ik er een smoke-vizier bij omdat zoals Kevin al aangaf het er veel mooier uitziet en het rijd fijner (ik rij namelijk outdoor). Ik heb voor deze gekozen omdat hij goedkoop was!

Daarnaast heb ik hem natuurlijk helemaal bestickterd met websites enz! Op mijn vizier en op het luchtgat is een sticker van www.autosportnieuws.be te vinden en aan de zijkanten stickers met www.sebracing.nl. Op de achterkant van mijn helm heb ik 3 hele grote letters staan, namelijk: SEB!

Op deze foto zie je duidelijk SEB staan, als je goed kijkt zie je aan de zijkant felle witte stickers (sebracing.nl) Van de autosportnieuws.be stickers heb ik geen duidelijke foto.
maxyspafranchorchamps42xz1.jpg


www.sebracing.nl (#44)

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK KNAF RK1

Offline

#3 12-05-2008 10:43:45

Serneeracing Team
Gebruikers
Geregistreerd: 11-05-2008
Posts: 10

Re: Helm keuze

Ik  rij met een CMS motorhelm met een CMS spiegelvizier erin dit is de beste helm die ik tot nu toe gehad heb.

kombikart60tv4.jpg

dsc09657gr0.jpg

Offline

#4 12-05-2008 16:07:30

Timmie
Gebruikers
Geregistreerd: 12-05-2008
Posts: 21

Re: Helm keuze

Ik ben dit seizoen begonnen met mijn oude Bieffe Eddie Irvine replica.

tim3.jpg

Maar vanaf volgende race rijd ik met mijn nieuwe aanwinst een Bieffe F1. Deze is
een stuk lichter dan de Irvine replica omdat het een echte kart helm is.

helmbieffef1jo7.jpg

Offline

#5 12-05-2008 19:54:09

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Helm keuze

nice allemaal

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=100&g2_serialNumber=1

Ik heb een arai SK5, met twee caracoat vizieren eentje goud/rood en een chrome en natuurlijk een normaal doorzichtige. Helm is gespoten door Koop Kustoms welke overigens alle helmen van albers spuit en van guido vd garden en yelmer buurman. Het kostte wel wat maar dan heb je ook wat. Ben er super tevreden mee en rijdt bijna altijd met het goude vizier omdat deze een rustige sfeer uitstraalt en super uitstraling.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 03-07-2008 00:13:54

Nick
Gebruikers
Van: Arnemuiden
Geregistreerd: 02-07-2008
Posts: 5

Re: Helm keuze

Helmet%20(30)_JPG.jpg

Allemaal zeer mooie helmen.
Ik heb zelf een Bell RS3 Ultra, custom painted door GK Helmet Art (Nu Koop Kustoms). Ik ben zeer tevreden met de manier waarop hij zijn klanten tevreden stelt met het designen, zijn ideen geven en spuiten natuurlijk.
Persoonlijk vindt ik een donkerblauw vizier het beste passen bij mijn design. Het ligt eraan hoe de lichtval is bij sommige binnenbanen want anders zet ik een normaal vizier erop. Anti-Fog vizier is aanbevolen als binnenrijder omdat het behoorlijk warm kan worden binnenin je helm.


Going fast is one thing, getting past someone is an other thing!

Offline

#7 03-07-2008 11:15:02

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Helm keuze

Geert is zeker een super spuiter en ook zeer aardig en behulpzaam. Je kan jezelf geen betere wensen...
Bij die van jouw zou een rood iridium vizier van oakley ook SUPER staan. Ikzelf wil een goude iridium van oakley.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices