#1 13-08-2008 16:36:04

LiN-Y
Gebruikers
Geregistreerd: 13-08-2008
Posts: 4

Linda

Heey allemaal,

ik ben Linda en kom uit Sprang-Capelle en ben 22 jaar
ik was afgelopen maandag bij Hezemans indoorkarting om de gewonnen overall van de decibel kartcup in ontvangst te nemen. Daar werd gezegd dat ik ook eens een kijkje op deze site moest nemen. Bij deze heb ik me ook even aangemeld.
en ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto's die zijn gemaakt maandag. Die verschijnen hier ook nog als het goed is.

Ik kart nu denk ik anderhalf jaar, gewoon voor de fun. het is erg leuk en werkt erg verslavend!
ik heb aan de decibel kartcup meegedaan, omdat ik het wel eens leuk vond om te zien hoe de rest het deed. Ik wist eigenlijk wel dat ik niet in de finale zou komen, maar wilde toch stiekem wel weten waar ik dan zou eindigen, of ik echt laatste zou zijn wink en dat was niet eens zo, al stond ik wel ver onderaan geloof ik haha.

Het is gewoon leuk om iedere keer wat sneller te worden en te merken dat het beter gaat smile
Eerst stond ik altijd laatste tijdens een heat en afgelopen maandag stond ik een keer bovenaan! geeft wel een goed gevoel moet ik zeggen!

Foto:
DSC04522.jpg


Groeten Linda

Laatst bewerkt door LiN-Y (14-08-2008 23:58:19)

Offline

#2 13-08-2008 16:48:49

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Linda

Hey Linda...

Leuk dat je je hebt aangemeld! Maarre..... een foto?

Als het niet lukt kan je het Kevin vragen haha (heb ik ook gedaan)

Veel blijven oefenen en dan ga je vanzelf sneller, vervolgens eens op een andere baan en wie weet komen we jouw bij wedstrijden tegen!

Wie weet tot ziens bij een wedstrijdje of in Roosendaal....


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#3 13-08-2008 16:51:30

LiN-Y
Gebruikers
Geregistreerd: 13-08-2008
Posts: 4

Re: Linda

ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden, volgens mij is er met de decibel kartcup wel 1 van mij gemaakt smile

op de site van dynamicracing.nl staat er indd 1, maar die kan ik niet linken..
de foto laat dus nog even op zich wachten wink en als de foto van maandag geplaatst is kan ik die er neer zetten in de nieuwe (en erg warme) raceoverall

en dat blijven oefenen gaat wel lukken big_smile

Laatst bewerkt door LiN-Y (13-08-2008 16:58:39)

Offline

#4 14-08-2008 10:56:25

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Linda

Wat voor overall heb je nieuw? Een te warme is idd niet fijn!


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#5 14-08-2008 11:30:55

LiN-Y
Gebruikers
Geregistreerd: 13-08-2008
Posts: 4

Re: Linda

ik heb een overall van C-point, het rijdt wel fijn smile, maar dat warme is even wennen, ben het niet gewend smile

Offline

#6 14-08-2008 14:58:47

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Linda

Tja.... hahahaha! Gekkigheid, voor beginners is het een prima overall, maar als je wat fanatieker wordt dan zijn de Sparco's beter en redelijk in prijs. Heb zelf een Alpine Star! Die heb je voor karters en uiteraard ook voor de autosport, wij zijn gewoon gek en hebben die voor de autosport, maar ik kan je verzekeren, dan wil je echt niet meer anders!

... en of dat slim is?...:)


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

#7 14-08-2008 21:49:23

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Linda

Lin-Y, fijn dat je de site zo snel hebt gevonden. Dinsdagavond was erg leuk en we hopen dat je veel plezier van de nieuwe overall zult hebben. Je hebt duidelijk talent. Nu maar veel rijden en je bevindingen met ons delen.

De foto's heb ik verzonden naar Hezemans en karthelmen.nl, dus binnenkort kun je daar de foto downloaden. Of misschien is Jorg zo vriendelijk de foto op kartlife te plaatsen.

Enneh, niet te veel luisteren naar Snoopy. 'T is een goeie jongen, maar verstand van karten ho maar.   roll
Alleen al de kreet over overalls. Heeft duidelijk de nieuwe Cpoint Level 2 overall nog niet geprobeerd. Komt binnenkort in de winkels.m big_smile

Laatst bewerkt door Casper (14-08-2008 21:53:45)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#8 14-08-2008 23:38:56

LiN-Y
Gebruikers
Geregistreerd: 13-08-2008
Posts: 4

Re: Linda

Heey Casper,
het was inderdaad erg leuk en dat plezier aan de overall komt zeker wel goed smile
Net als het rijden, het blijft een verslavende sport wink

ik zag dat de foto al op kartlife gezet is! erg leuk big_smile

Offline

#9 15-08-2008 09:51:24

Snoopy
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 20-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Linda

Ze zeggen dat je wijzer naarmate je ouder wordt, maar....:) hahahaha... alles goed Cas?

Neem hem een keertje mee zou ik zeggen, ik hoef hem niet, maar wil hem uiteraard wel even zien!

Laters


Neem je verlies en sluit aan....

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices