#1 07-11-2008 17:40:58

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

jsmracing.nl eindelijk online!

JSM Racing heeft zojuist haar nieuwe website gelanceerd!

Op de nieuwe website in de inmiddels bekende huisstijl van dit jonge team is vanaf vandaag al het laatste nieuws, verslagen en nog veel meer te vinden!

Neem dus surf geregeld naar www.jsmracing.nl om op de hoogte te blijven.


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#2 07-11-2008 17:58:33

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Top jongens, past helemaal bij een verzorgd team als JSM. alles klopt tot in perfectie.

By the way Michael, de DBKC inschrijving kan ik noteren? De info past goed op de nieuwe site. wink


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#3 07-11-2008 19:57:57

Dirk Schouten
Gebruikers
Van: Vlaardingen
Geregistreerd: 16-06-2008
Posts: 3
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Ik ben van mening beter goed (gejat) gecopyerd (http://www.squadra-revolutions.com/) dan zelfgemaakt.
Gefeliciteerd jongens ...........................................

Offline

#4 07-11-2008 21:07:37

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Dirk Schouten geschreven:

Ik ben van mening beter goed (gejat) gecopyerd (http://www.squadra-revolutions.com/) dan zelfgemaakt.
Gefeliciteerd jongens ...........................................

Of goed samengewerkt, maar dat ontbreekt in jou vocabulair blijkbaar wink


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#5 07-11-2008 21:24:56

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Ziet er netjes uit jongens. Lekker overzichtelijk. Nu nog vullen, succes daarmee

Offline

#6 07-11-2008 21:54:32

Dirk Schouten
Gebruikers
Van: Vlaardingen
Geregistreerd: 16-06-2008
Posts: 3
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

na wat ik vanavond hoorde moet ik mijn exces aan bieden.....
omdat ik niet wist dat het hier om een tijdelijke site gaat die met behulp van Chris word gemaakt sinds begin van dit seizoen. En toe ik daar hoorde dacht ik goh wat duut dat dat lang.
Maar jongens ik kijk met veel genoegen uit naar de echte site van JSM.
Die er hopelijk snel zal zijn su6 met het bouwen er van

Offline

#7 09-11-2008 21:05:19

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

LOL eerst kijken voordat je dingen roept dirk....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#8 10-11-2008 10:08:56

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Dirk Schouten geschreven:

na wat ik vanavond hoorde moet ik mijn exces aan bieden.....
omdat ik niet wist dat het hier om een tijdelijke site gaat die met behulp van Chris word gemaakt sinds begin van dit seizoen. En toe ik daar hoorde dacht ik goh wat duut dat dat lang.
Maar jongens ik kijk met veel genoegen uit naar de echte site van JSM.
Die er hopelijk snel zal zijn su6 met het bouwen er van

Wat klets je nou allemaal Dirk. Ik volg je niet helemaal. Als je voortaan gewoon normaal dingen vraagt voordat gelijk commentaar hebt. Wij van Revolution cq squadra hebben een hele goeie band met JSM racing met alle rijders daar en we doen veel voor elkaar terug. Ik ben ITér van beroep en michael houdt zich bezig met advertising en drukwerk. We proberen elkaar zo goed mogelijk te helpen en sta graag me steentje bij JSM racing. Zoals je ook had kunnen lezen op de website van JSM staat de page nog in kinder schoenen. Er is een bepaalde taal niet volledig beschikbaar op hun host vandaar dat het even anders moest. Probeer jij maar is een website te bouwen die volledig geautomatiseed draait op php en constant anonymous request vraagt van de host. Maar als je php safe mode op server niveau hebt aanstaan dan hoef ik jouw niet te vertellen dat ik dan alles handmatig moet uitschrijven, en door moet voeren.
Daarnaast ja de webpage is gebaseerd op de website van ons. Daar heb ik ook alle toestemming voor gegeven. Tenslotte ben ik de directe ontwikkelaar van deze page en niemand anders.
In de toekomst hopen we de website helemaal naar wens aan te passen en daar streeft JSM Racing in dit geval ook naar. Voor nu hebben ze een website die er naar mijn mening mooier uitziet dan menig andere. Het optimaliseren van een website kost veel tijd en moeite....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#9 10-11-2008 15:36:04

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

ik ben al genoeg tijd kwijt aan onze eigen website, laat staan dat ik er nog 1 zou bijdoen tongue maar ja, ik ben ook geen IT-er zoals chris, ik ben maar een studerende TU-er wink

Offline

#10 10-11-2008 17:09:26

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: jsmracing.nl eindelijk online!

Ik wil niet bot overkomen ofzo maar als je geen verstand hebt van het bouwen van een website en dan vertellen dat het lang duurt en gaan lopen zeuren over kopiëren. Een CMS bouwen doe je niet in enkele dagen daarvoor moet je de tijd nemen. Je hebt niet meer zoals vroeg alleen IE tegenwoordig gebruiken veel ook Firefox en/of andere browsers. Daarnaast het coderen hangt enorm af van de host en helaas is niet elke host zo makkelijk meer met het toelaten van volledig php en gooien ze php safe mode aan wat dus alles blokkeerd. Onze eigen website krijgt een nieuwe ontwikkeling en daarmee ben ik al enkele maanden bezig om maar een voorbeeld te geven. Zoals ik al eerder aangaf JSM en Revolution hebben een hechte band en delen graag diensten met elkaar en dit is mijn expertise zoals jij waarschijnlijk ook een expertise hebt. Ik kan veel website's tegelijkertijd ontwikkelen mits het basis ontwerp aansluit aan het onze wat Michael van JSM in dit geval mee instemde. Een op maat oplossing kan enkele maanden duren wil je iets unieks en wat nog belangrijker voor de gebruiker ook makkelijk te bedienen is. Een simpel html website in photoshop kan ik ook in een dag in elkaar frutselen alleen is niet zoekmachine geoptimaliseerd en moet je met META tags gaan kloten, en niet te vergeten html in frames wordt niet geindexeerd. Kortom een drama als je later de boel wilt updaten. Daarnaast willen wij graag nadat onze nieuwe ontwikkelingen werken op onze website dit in overleg gaan toepassen op de website van JSM. Zoals michael waarschijnlijk al had gezegt is dit niet het uiteindelijke ontwerp. Sterker nog een website heeft nooit een uiteindelijk design. Je moet het zien als kleding die moet op een gegeven moment ook vervangen worden.
Dat het van squadra afkomt logisch ik heb beiden sites gemaakt.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices