#1 08-12-2009 21:50:46

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Feestavond Prijsuitreiking ???

Wat lees ik nou ?!

32 teams die soms, af en toe, en het hele jaar hebben meegereden, dus 32 x gemiddeld 2 man.
Daarnaast de IKK en de MKS, toch bij elkaar zo'n 150 man.
Daarbij de begeleiders, ouders, teamcaptains, enz dus nog eens 50 man. totaal 200 man.

En dan zou zo'n leuke, gezellige avond niet doorgaan omdat er weinig animo voor is ??

Daar breek m'n klomp echt van!

Heb je eens de kans om elkaar eens echt goed te leren kennen, een leuke avond te hebben, en zonder wedstrijdspanning eens over je grootste hobby te praten, kontakten op te doen over de kartsport, je toekomst, enz.
Daarnaast op een mooie locatie, inclusief drankjes en hapjes voor 20,00 euries (dus daar hoef je het niet voor te laten.

En wat wellicht belangrijker is........RESPECT !!
Ja, girls and guys: Hoe wil je zelf respect krijgen voor jouw eigen persoontje en je racekunsten op de baan en naast de baan? Ja door respect te geven en te tonen.

Dus People, toon OOK een beetje respect naar de winnaars van de diverse klasse's.
(volgend jaar ben JIJ of zijn JULLIE aan die top, en wil je OOK graag een leuke prijsuitreiking beleven)
Maar OOK naar de wedstrijdleiding zou dit gegeven moeten worden.

(wellicht klink ik een beetje boos, maar da's teleurstelling, geen boosheid.)

Dus kom op.geef Casper een mailtje, dat jij/jullie ook komen, en je zal zien, het wordt
een hele gezellige avond.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#2 08-12-2009 22:25:13

rubenb
Gebruikers
Van: rotterdam
Geregistreerd: 25-12-2008
Posts: 55
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

ik denk dat de feestavond zeker doorgaat,

ik heb veel mensen gesproken, en die waren allemaal van plan om te gaan, maar ik denk dat veel mensen zich nog niet hebben opgegeven (net als ook ik voor vandaag).
Komt misschien ook een beetje doordat er geen uiterlijke inschrijfdatum bij de uitnodiging stond, is altijd belangrijk aangezien mensen vaak wachten tot het laatste moment tongue

Maar nogmaals, ik denk dat het zeker doorgaat en het een leuke avond zal worden!

Offline

#3 09-12-2009 10:52:16

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

Misschien komt het ook wel door de vele onduidelijkheid die er de laatste tijd ontstaan is over de diverse feestavonden..

Naast het officiele feest van CPoint Racewear gaat het feest voor alle teams uit de ARKC in IJmuiden namens JSM Racing & Van der Heijden Autosport net als vorig jaar sowieso door! Dus ben je nog niet uitgefeest? Geniet dan van nog een gezellige avond met onder andere live muziek van Ramon (Bekend van zijn hit "Zundapp")

NEW_DEF3.jpg

Laatst bewerkt door Mike (10-12-2009 13:04:57)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#4 09-12-2009 13:24:58

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

Mike geschreven:

Misschien komt het ook wel door de vele onduidelijkheid die er de laatste tijd ontstaan is over de diverse feestavonden...

Waar je dus ook weer aan meedoe....Het prijsuitreikingsfeest is op de 19e, maar het JSM feest ook op de 19e ??

Schep duidelijkheid Mike....:-)
Grts Joop


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 09-12-2009 15:18:45

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

Psyco geschreven:

Waar je dus ook weer aan meedoe..
Schep duidelijkheid Mike....:-)
Grts Joop

He Joop..

Het feest naast het JSM Racing feest (Ondertussen Van der Heijden Autosport feest) kwam voor mij ook als een donderslag bij heldere hemel.. Dit was een initiatief van Casper en Jeroen achter mijn rug om, omdat wij (De sponsors die mijn feest aanbieden) alleen de ARKC wilden uitnodigen. Ten eerste om de praktische reden dat Cafe de Bushalte niet meer dan ongeveer 120 feestgangers kwijt kan en ten tweede omdat zowel JSM Racing en mijn sponsors geen binding hebben met de overige klassen binnen de organisatie van Casper (Mochten  er verdwaalde rijders uit een andere klasse toch langs willen komen zijn die natuurlijk altijd welkom!).

Hun feest was in eerste instantie gepland op 18 December (Ook al niet een al te beste planning als je het mij vraagt, zeker als je je bedenkt dat al enkele maanden duidelijk was dat de 19e mijn feest gepland stond), maar is door een gebrek aan interesse verplaatst van Alkmaar naar een dag later (19 December) in Eindhoven..

Zoals ik al eerder aangaf zal ons feest gewoon doorgaan en belooft het weer net zo'n knalfeest als vorig jaar te worden met live artiesten, alcoholische versnaperingen (of frisdrank voor de Bob natuurlijk) en een hoop gezelligheid!

Groetjes, Mike

Laatst bewerkt door Mike (09-12-2009 21:25:52)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#6 09-12-2009 15:43:09

KCR Ralf
Gebruikers
Van: N'gein
Geregistreerd: 17-05-2008
Posts: 7
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

Als ik jou begrijp is JSM dus niet te vinden in Eindhoven de 19e?

Offline

#7 09-12-2009 15:49:16

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

Mike geschreven:

Zoals ik al eerder aangaf zal ons feest gewoon doorgaan en beloofd het weer net zo'n knalfeest als vorig jaar te worden met live artiesten, alcoholische versnaperingen (of frisdrank voor de Bob natuurlijk) en een hoop gezelligheid!
Groetjes, Mike

Oke duidelijk,
Dan is het goed te weten dat het JSM-feest in de kleine uurtjes nog doorgaat, want Eindhoven-ijmuiden....
daar doe ik wel even over...:-))))))

Grts Joop.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#8 09-12-2009 15:54:11

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Feestavond Prijsuitreiking ???

KCR Ralf geschreven:

Als ik jou begrijp is JSM dus niet te vinden in Eindhoven de 19e?

Ik in ieder geval niet.. De overige mensen zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen natuurlijk!

Psyco geschreven:

Oke duidelijk,
Dan is het goed te weten dat het JSM-feest in de kleine uurtjes nog doorgaat, want Eindhoven-ijmuiden....
daar doe ik wel even over...:-))))))

Ik zal zorgen dat er 1 (of meer) koud voor je blijven staan tongue


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices