#1 26-12-2009 14:18:31

LaatstePlaatsRacing
Gebruikers
Van: zeeland
Geregistreerd: 24-12-2009
Posts: 20

trainen voor de wedstrijd?

ff een vraagie,ik ga de ikk dit seizoen voor het eerst rijden,gaan de meeste rijders al van tevoren trainen of doen ze de baan verkennen op de racedag zelf? aangezien ik nie op alle banen bekend ben is het handig om voor te trainen


The enemy of my enemy is my friend
(Alien v/s Predator)

Offline

#2 26-12-2009 19:49:48

MrDennis
Gebruikers
Van: Heerlen
Geregistreerd: 26-12-2009
Posts: 26

Re: trainen voor de wedstrijd?

Als je egt competatief wilt zijn in een kampioenschap zal er uiteraard ook getraind moeten worden. Dit heeft zelfs de voorkeur. Weet niet of er nog mensen zijn die niet minimaal 1x gaan trainen indien ze de mogelijkheid ervoor hebben.
Ik ben zelf ook aan het denken om 2010 ikk te gaan rijden maar wacht de kalender af.
Ik ben namelijk militair en vertrek ergens in juli of augustus naar curacao. In december ben ik pas terug dus zal moeten kijken welke races ik wil rijden en of het uitkomt met mijn oefeningen etc. Een heel seizoen word het helaas dus niet.
Maar terugkomend op jou vraag. Ik zou het zelf wel doen als ik toch besluit om mee te gaan doen.


Door het juiste te doen, vreest gij niemand !!

Offline

#3 26-12-2009 20:19:32

LauwtJ
Gebruikers
Geregistreerd: 18-04-2009
Posts: 21

Re: trainen voor de wedstrijd?

Ik ging altijd een week voor de wedstrijd op een zaterdag of zondag trainen.
Dan kwam je vooral ook mensen van het IKK/ARKC tegen en was het erg gezellig om met z'n alle te trainen.

Offline

#4 26-12-2009 20:49:07

LaatstePlaatsRacing
Gebruikers
Van: zeeland
Geregistreerd: 24-12-2009
Posts: 20

Re: trainen voor de wedstrijd?

heeey thanks dennis en laura, ik wil zoiezo niet laag gaan eindigen in het klassement,en had al in mn hoofd om te gaan trainen anders ben ik toch in het nadeel en zeker als de andere rijders de baan al kennen ben namelijk vrijwel op alle banen onbekent en dan is het ook leuk om te trainen als er andere rijders zijn,kan je ook beetje inschatten hoe je skils tegenover de anderen zijn iniedergeval bedankt voor jullie advies


The enemy of my enemy is my friend
(Alien v/s Predator)

Offline

#5 27-12-2009 01:29:24

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: trainen voor de wedstrijd?

LaatstePlaatsRacing geschreven:

heeey thanks dennis en laura, ik wil zoiezo niet laag gaan eindigen in het klassement.

je naam zegt wat anders??? big_smile

Offline

#6 27-12-2009 01:34:13

MrDennis
Gebruikers
Van: Heerlen
Geregistreerd: 26-12-2009
Posts: 26

Re: trainen voor de wedstrijd?

Haha ja idd.. Maarja zo´n forum naam wil ook niet alles zeggen he..

Maar miss kan je hier via het forum met mensen wat afspreken om evt te trainen op een bepaalde dag. en miss nog wel carpoolen als je te ver moet reizen.


Door het juiste te doen, vreest gij niemand !!

Offline

#7 27-12-2009 12:05:45

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: trainen voor de wedstrijd?

Afgelopen jaar hebben wij voor de ARKC al stukken minder getraind dan in 2008, toen veel banen nieuw waren voor ons... In 2009 hebben we alleen nog maar getraind op 3 of 4 banen die er nieuw bij waren of waarvan we dachten dat we nog wel een training konden gebruiken

Het is natuurlijk per rijder / team verschillend, maar wijzelf hebben op sommige banen niet echt het idee dat het voor ons veel uitmaakt of we wel of niet getraind hebben... Binnen 2,3 ronden heb je de baan weer goed genoeg onder de knie om goede tijden te rijden

In Uden hadden we niet getraind en kwalificeerde ik als 3e, en vorig jaar in Middelburg was ik er zelfs nog nooit geweest en stond ik op P4 na 5 minuten kwalificatie...

Voor mij persoonlijk zegt wel of niet getraind hebben niet alles, maar bijv. in het IKK met 3 korte, heftige races maakt het alweer meer uit als in de ARKC, zeker als de meeste banen nieuw voor je zijn natuurlijk smile

Offline

#8 27-12-2009 13:51:14

LaatstePlaatsRacing
Gebruikers
Van: zeeland
Geregistreerd: 24-12-2009
Posts: 20

Re: trainen voor de wedstrijd?

haha is wel leuk dat je dat zegt sander ,die naam heb ik een soortvan toegewezen gekregen,ik ging een wedstrijd rijden voort eerst in mn leven terwijl ik helemaal nie bekend was met karten. iedereen die met die wedstrijd meereed had een racenaam en hadden meer ervaring dan mij, ik had geen zin om met mn eigen naam te rijden en dacht ik zal wel laatste eindigen dus ik noem me laatste plaatsR (was van p.8 vertrokken) toen was de wedstrijd van een halfuur afgelopen en was eerste geeindigd wat ik dus nie verwacht had zodoende heb ik mijn naam gehouden. dus zo kwam ik aan die naam en zo kennen de meeste rijders me. ja indd carpoolen is bij mij geen probleem ik heb zelf vervoer en ben ook nie te beroerd om iemand mee te nemen ze zijn bij deze uitgenodigd. alleen weet ik nie of er mensen die met de ikk meerijden of die ook uit zeeland komen tis nogal een uithoek maar als dat zo is hoor ik het graag. waarschijnlijk als ik ga trainen op de baan voor aankomende wedstrijd is dat op zaterdag avond of zondag overdag thanks voor jullie advies


The enemy of my enemy is my friend
(Alien v/s Predator)

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices