#1 23-03-2010 23:11:18

Edgar
Moderator
Geregistreerd: 18-05-2008
Posts: 43

Uitslag Silverstone in PDF

Beste MKSers en andere geïnteresseerden,

De tijdmeting liet afgelopen zondag te wensen over, maar dankzij de inzet van het personeel en het noodnummer van 'Target Time Systems' konden we uiteindelijk toch tot een eerlijke uitslag komen zonder de race te moeten stoppen en zonder correcties.
Henk van Target Time Systems heeft de transponderhits naar een ander programma gekoppeld, waardoor we een goede weergave kregen. Ik wilde jullie deze niet onthouden en heb de uitslag ingescand. Via onderstaande link is deze te downloaden op arkc.nl
Kijk vooral ook eens naar de 'lapchart'. Hierop is te zien wie wanneer op welke positie heeft gereden. De nummers in het schema geven het teamnummer aan. De volgorde in de voorste kolom is de startvolgorde.

Uitslag Silverstone

Extra service van de zaak.
Silverstone heeft er tot slot alles aan gedaan en de nieuwe server zal in de toekomst zorgen voor een beter verloop. Ze verdienen dus zeker een herkansing al moet gezegd worden dat men het voor de rest gewoon goed voor elkaar had. Goede sfeer en fijn personeel.

Tot de volgende MKS!


The bullshit stops, when the checked flag drops!

To finish first, you first have to finish.

Offline

#2 24-03-2010 10:09:24

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Uitslag Silverstone in PDF

Edgar,
ik kijk hem net even door maar was het niet zo dat silverstone ook 2 minuten tijdstraf had omdat ze te licht waren ?
Gr. Nick

Offline

#3 24-03-2010 14:09:56

Ralf
Gebruikers
Geregistreerd: 01-03-2010
Posts: 4

Re: Uitslag Silverstone in PDF

@Nick
Wij hebben tijdens de race al 2 hele lange minuten moeten stil staan. (misschien nog wel een groter nadeel)

Laatst bewerkt door Ralf (24-03-2010 14:11:58)

Offline

#4 24-03-2010 14:25:30

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Uitslag Silverstone in PDF

Oké, dan zit het zo
even verkeerd gekeken dan sorry.

Offline

#5 24-03-2010 15:09:41

Edgar
Moderator
Geregistreerd: 18-05-2008
Posts: 43

Re: Uitslag Silverstone in PDF

Hoi Nick,

Ralf was me voor, maar het klopt dat zij de tijdstraf hebben gehad tijdens de race.  Zij hebben in hun rondetijden overzicht een ronde > 2:33 (= tijdstraf + ronde na het uitrijden van de pits) Ik heb het nog even nagekeken, maar deze ronde staat inderdaad niet op de uitdraai. Ronde 246 - 250 wordt niet weergegeven op de print die ik heb gekregen. In die periode heb ik Silverstone karting naar binnen gehaald. Dat zal ronde 250 geweest moeten zijn, aangezien op de lapchart te zien is dat Silverstonde in die ronde een plaats verliest aan MM racing.
Ook IKM (ronde 288) en Antwerp Karting (ronde 252) hebben die tijdstraf gehad tijdens de race.

Bij deze dus de argumentatie waarom dit niet handmatig op de uitslag is verwerkt. Goed dat er scherp en kritisch wordt gekeken. Houdt mij ook scherp wink


The bullshit stops, when the checked flag drops!

To finish first, you first have to finish.

Offline

#6 29-03-2010 12:59:35

Peter
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 2

Re: Uitslag Silverstone in PDF

Beste Edgar en Casper,

Afgelopen week waren we met het hele MKS circus te gast bij Silverstone. De eerste keer en wat ons betreft zeker niet voor de laatste keer! Wat een geweldige entourage en een hartelijke ontvangst van de medewerkers op Silverstone. (bijna) niets was te gek, alles mocht en de behulpzaamheid van de medewerkers was van grote klasse. en dat is een compliment waard. De horeca is uistekend, de medewerkers hebben zich het snot voor de ogen gewerkt en de baan was een ware uitdaging. MKS waardig en daar komen we graag nog een keer terug. Deze baan is wat ons betreft geschikt om nogmaals met de MKS te gaan knallen. Omdat er af heel wat (opbouwende) kritiek wordt gegeven op kartbanen, mag het ook wel eens gezegd worden wanneer een baan en medewerkers een bovengemiddelde prestatie leveren. Het blijft immers mensenwerk. Alle medewerkers van Silverstone: Heel hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid en jullie tomeloze inzet gedurende de vrije training en het wedstrijdweekend!!  Grote klasse en een applaus waard.

Namens het RN C-Point Racing Team
Peter ''cookiemonster'' Blaauw
Teamcaptain

Offline

#7 30-03-2010 18:31:27

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Uitslag Silverstone in PDF

Sluiten we ons als organisatie helemaal bij aan Peter.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices