#1 11-07-2008 16:42:27

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

cpoint.jpg
Racewear en Kart Incentives

arkc.jpg
Het NK Indoor Karting voor Teams


Verslag ARKC race 7 Oldenzaal outdoor

Zo op zijn tijd rijd je na een race naar huis en denk je “Dit is waar we het voor doen, wat een geweldige racedag”.
Na de ARKC race in Oldenzaal kreeg ik dat gevoel weer eens. Van het begin tot het einde een topdag meegemaakt.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080001.JPG
Nieuwe 270 cc karts bij Kartbaan Oldenzaal

Als je daar in Oldenzaal aankomt komt de racesfeer je tegemoet. Wat heeft Peter Bult het daar goed voor elkaar zeg. De hele entourage ademt racen en sfeer.
Kijkend over het circuit denk ik toch vaak aan de historie die het circuit heeft. Alain Prost werd hier in 1972 wereldkampioen. De foto hangt in de kantine. Dat we hier anno 2008 nog vette races mogen beleven hebben we vooral te danken aan het enthousiasme bij jongens als Peter. Karters in hart en nieren, altijd rennend om het voor ons goed te doen.
Peter en personeel, nogmaals bedankt namens ons allemaal.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080002.JPG
Spanning voor de start met Karthelmen.nl – Mechanica op pole

Een voor een komen de teams aan en meteen wordt de gang naar de nieuwe 270cc karts gemaakt. Speculaties over en weer.
Dat diverse rijders nog voor de race heats bespreken om het gedrag van de nieuwe karts in te kunnen schatten tekent de professionaliteit binnen de ARKC.
Voeg daarbij de perfecte collegiale sfeer die er heerst, en de basis voor een geslaagde racedag is gelegd.
Drie nieuwe teams maakten hun opwachting.
Het deelnemersveld telde zeven zwaargewichtteams.

Na de briefing van wedstrijdleider Edgar en de loting van de karts kon door 18 rijders  ingestapt worden voor de kwalificatie.
Kevin den Ouden van Karthelmen.nl – Mechanica liet er geen gras over groeien en zette de pole neer met een tijd van 40.225 seconde, goed voor een extra punt.
Shadow Racing Team volgde met een tiende achterstand op twee, met verassend op drie het eerste zwaargewichtteam FeJo Racing. Erg knap.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080027.JPG
Sfeerplaatje voor de start, Tamara en Bas, Team Racing

Nadat de teams opgesteld waren voor de staande start werd nam de spanning voelbaar toe naarmate het moment dichterbij kwam dat het startlicht op groen zou springen.
En dan komt de ontlading met een sprint van 18 teams naar de eerste bocht. De drie uursrace was van start.

De teams gingen met wat duwen en trekken, maar zonder kleerscheuren die eerst haakse bocht door. Een spectaculair gezicht. Prachtig dat veelgekleurde lint van rijders die eerste ronde bumper aan bumper te zien rijden. Inhaalacties over en weer. Geweldig, het genieten was begonnen.

Pim Speelman van Omnia-Henries Place kwam er nog het slechtst uit. Hij viel in het gedrang terug van zeven naar twaalf. Het team zou echter in de race sterk terug komen.
Ook FeJo had het moeilijk en verloor een paar plaatsen. Het best kwamen Tech Blue-COR Racing en Team Edgar-Kai uit de eerste battle.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080037.JPG
Bepalend voor het eerste uur, strijd tussen Karthelmen.nl en Shadow Racing Team

Opvallend de koplopers Mechanica-Karthelmen.nl en Shadow Racing die elkaar de hele eerste stint geen meter cadeau gaven.

Het veld splitste zo langzaam op in twee grote groepen naarmate de eerste helft van de race vorderde.
We kwamen ogen en oren te kort. Zo hevig was de strijd om iedere plaats. En zo kon het zijn dat een enkele rijder buiten de baan kwam. O.a. Bas Steen van Team Racing moest er op deze manier aan geloven toen Pim Speelman binnendoor kwam. Waarschuwing voor Pim, terugval naar achteren voor Bas. Maar ook Bas zou samen met teammaatje Tamara Esseveld sterk terugkomen.
Opvallend in die beginfase het team van de derde dame in ons midden Yvonne Houffelaar. Sterk koersend op plaats tien. TOP.
Drie sterke dames, Annemarie Borgers, Tamara Esseveld en Yvonne Houffelaar maken het de mannen trouwens aardig moeilijk.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080032.JPG
De achtervolgers onder aanvoering van Omnia – HenriesPlace en Team Racing

Edgar en Kai, zwaargewichtteam lieten zien dat gewicht niet altijd bepalend is voor een goed resultaat. Techniek is ook wat waard en dat is bij de jongens ruim voorhanden. Een spectaculaire verrassing hing in de lucht. Zouden ze het klaarspelen om op twee podiums terecht te komen, algemeen en ZG? Ze gingen er vol voor.

Na ruim een uur kwamen Supremeracing.nl en Dynamicracing.nl zich samen met Team Revolution aan het front melden, zodat er een kopgroep van  negen teams ontstond.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080109.JPG
Vier breed, dat is ARKC, closeracing

Achter hen een homogene groep van de overige negen teams, met voorop RMK Racing dat het ook al als zwaargewichtteam uitstekend deed.
JSM Racing, Finntax Racing en Phantom by JSM hadden elkaar gevonden en ronde na ronde, meter na meter werd de strijd onderling vol aangegaan. Met, het moet gezegd, prachtige inhaalacties over en weer. Zo zag ik een inhaalactie van Phantom op Finntax die werkelijk bloedstollend was. Vol in een snelle bocht er langs. Even later weer gecounterd door Finntax. Super om te zien.
Achter hen was het FF Racing dat de aansluiting met hen zocht en vond, zodat de vier teams nog even door konden gaan met strijden. En dat ging tot aan de finish.
Ook mooi de onderlinge strijd om de voorlaatste plaats tussen de twee teams van Qurius Motor Sports. Net begonnen met racen, maar lekker hun partijtje meeblazend. Zo hoort het.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080114.JPG
Kai sluit aan bij Supreme

Zo richting eind race hadden Mechanica en Tech Blue zich weer stevig op de eerste twee plaatsen gesetteld. Die vermaledijde Edgar en Kai hielden het aardig vol daar op P3.
Shadow was wat teruggevallen, maar klampte aan bij de top tien.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080113.JPG
Tamara Esseveld, Team Racing, een plaatje

De tussenstand met nog een uur te gaan; Mechanica op kop met een ronde voorsprong op Tech Blue en Kai-Edgar.
Daar achter een groep van tien teams in dezelfde ronde, met ronde achterstand op twee en drie.
Dan vijf teams in de laatste groep.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080046.JPG
Jeroen van As benut de hele breedte van de baan

Zo naar de finish trokken een aantal teams er nog eens extra aan. Met name Kai-Edgar merkten dat ze in het laatste half uur sneller waren dan Tech Blue. Sensationeel als ZG team de tweede in de tussenstand achterhalen. Kai kwam met de ronde dichterbij. Rekenen over en weer. Zweethandjes bij rijders en begeleiders van Tech Blue. Aanmoedigingen bij Kai-Edgar.
De finish kwam in zicht, nog twee ronden te gaan, Kai ruikt Vincent. Nog een ronde, Kai kan de tekst op de helm van Vincent lezen. Laatste rechte stuk naar de streep. Vincent redt het op twee meter!! Of zoals je wilt, Kai komt twee meter te kort.
Maar, Kai en Edgar fiksten het wel. Een unicum, twee bekers voor een zwaargewichtteam; Derde algemeen, winnaar Zwaargewicht klassement. Hulde.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080061.JPG
Willem Stienen, Qurius Motor Sports 1, beginnend team

Wat verder naar achteren de strijd om P7 tussen prooi Omnia en jagers FeJo Racing en RMK Racing. Joep van Loosbroek hield lang, zeer lang stand, maar moest het als Rookie afleggen tegen de meer ervaren Joop en Roel. Toch knappe prestatie van Joep en Pim de youngsters onder de teams.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080052.JPG
Commentaar overbodig, wat een TOPFOTO

Dynamic Racing reed knap naar vier, net, maar dan ook net voor Supreme en Revolution. Met zijn drieën hadden ze het gat naar Tech Blue en Kai-Edgar bijna gedicht, wat de spanning op het eind nog verhoogde. Maar ook voor hen was de drie uursrace net twee ronden te kort.

Al met al kwam er gevoelsmatig weer te vroeg een eind aan de race, want dit soort races mogen eeuwig duren.

Na de prijsuitreiking bleven de teams en begeleiders nog erg lang hangen. En dat is ook prettig.

De volgende race zal na de vakantieperiode worden verreden bij Van der Ende Racing Inn in Poeldijk, waar we op zondag 24 augustus 2008 te gast zijn bij de sympathieke racefamilie van der Ende.

De bij het verslag geplaatste foto's zijn geschoten door fotograaf Han Martens van www.autosportvision.nl. Copyright berust bij Han. Foto’s kunnen desgewenst bij Han worden besteld.
Mocht je alle foto’s willen bekijken; www.autosportvision.nl – foto’s – autosport seizoen 2008 – karting ARKC.
Sowieso is een kijkje op de site meer dan de moeite waard.

main.php?cmd=image&var1=Autosport+Seizoen+2008%2FKarting+ARKC%2FHMA-ARKC-Oldenz-0607080013.JPG
Het podium Karten.nl - ARKC race 7 Oldenzaal

De uitslag:

Pole: Karthelmen.nl – Mechanica 40.225 sec.
Snelste ronde:  Shadow Racing Team 40.135 sec.

1.  Karthelmen.nl – Mechanica                         30
2.  Tech Blue Cor Racing        26       
3.  Kai-Edgar            23        ZG 1    30
4.  Dynamicracing.nl            21       
5.  Supremeracing.nl            19
6.  Team Revolution            17
7.  FeJo Racing            15        ZG 2    26
8.  RMK Racing            13        ZG 3    23
9.  Omnia – Henries Place        12       
10. Shadow Racing Team        12
11. JSM Racing            10
12. YP – Racing              9
13. Team Racing              8
14. Phantom by JSM              7
15. Finntax Racing              6        ZG 4    21
16. FF Racing                                5        ZG 5    19
17. Qurius Motor Sports 1          4        ZG 6    17
18. Qurius Motor Sports 2          3        ZG 7    15

Laatst bewerkt door Casper (08-09-2008 18:03:01)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 13-07-2008 22:20:21

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

was indd een close race voor ons als team revolution een drama. Ik heb paar dagen geleden de officiele race uitslag mogen ontvangen van kartbaan oldenzaal en wat ik van tevoren al riep op oldenzaal tijdens de stops verloren wij ontiegelijk veel tijd en dat heeft ons die p3 gekost. Stop 1 verloren we 11 sec op edgar en kai en daarna elke stop verloren we 8 a 9 sec en dan ben je na 3 stops gewoon gezien. Achteraf bleek dat we pas vanaf het derde hekje stapvoets moesten rijden. Dat wisten we niet. Tja t is edgar zeker  gegund. Aan de snelheid lag het zeker niet want in de laaste stint waren wij het snelst op de baan en we eindigen op 3 tiende van supreme. Hopelijk de volgende race dan eindelijk is scheepsrecht.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 13-07-2008 23:30:20

5150
Gebruikers
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 33

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

11 seconden is wel heel erg veel crizz.  Bij de pitsstop rij ik met beleid vd baan af en rem zodat ik bij het hekje stapvoets rij. Dat doe ik niet vliegend omdat ik het met de mks heb meegemaakt dat er iemand omver is gekegeld omdat er veel te onbesuisd van de baan vd baan werd afgereden en dat willen we niet.
Ook weet ik dat we met het wegrijden na de stops niet hebben hoeven wachten, dat geluk moet je hebben op oldenzaal.
Jij reed trouwens een strakke 1e stint, compliment !
zou je mij die tijden  trouwens willen mailen want ik ben wel erg nieuwschierig hoe dat er allemaal uitzag ? EE5150@hotmail.com
Mijn deelname was overigens eenmalig dus van mij geen last meer dit jaar.
succes met team revolution en met poeldijk als volgende race heb jij een mooi vooruitzicht !

Offline

#4 14-07-2008 07:32:12

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Hoi Crizz.

Zou je ze mij ook willen sturen???

BVD.

Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 14-07-2008 08:31:20

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Ja ik weet niet hoe dat precies gegaan is heb daar niet op gelet. Maar jullie stop was in 1.min 29 en wij deden hem in 1 min 40 dus dat scheelt wel. Dynamic was het snelsts met 1min28. Overigens tech blue had ook trage stops. Over het tegenhouden voor het wegrijden hebben wij nooit gehad gelukkig. Is onze eigen schuld verders daarom heb ik er ook niet over geklaagd bij de wedstrijdleiding. T viel gewoon op omdat ik net voor jouw reed en ik team 13 was en jij team 12 en je dus een ronde voor mij naar binnen ging en toen wij de ronden erna moesten wisselen waren jullie bekant een halve ronde weg en dat in 1 ronde maar dat gaf je zelf ook al aan in oldenzaal dus. En trouwens edgar jullie hebben gewoon heel goed gereden en zeker verdiend. Dat podium van mij komt nog wel er komt een dag dat alles op zijn plaats valt en dan komt die zeker. We moeten er een keer aan ruiken en dan komen ze achter elkaar. Poeldijk is zeker een mooi vooruitzicht ben zeer benieuwd
vanmiddag komen ze jullie kant op. Is een excel document.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 14-07-2008 13:11:27

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

CriZz geschreven:

Maar jullie stop was in 1.min 29 en wij deden hem in 1 min 40 dus dat scheelt wel. Dynamic was het snelsts met 1min28. Overigens tech blue had ook trage stops.

Van alles wat wij nu hebben meegemaakt. en da's echt nog niet veel.
Is me dat wel opgevallen, dat de "wissels"  eigenlijk een tombola zijn, Voor de een een snelle tijd, voor de ander een langzame.
Ik zeg hiermee NIET dat ik het niet goedkeur of een betere manier heb, maar meer dat er grote verschillen zijn.
Hoe dit op te lossen, weet ik niet.
Maar volgens mij is het grote euvel "rijder voor de kart uit lopen".
De een begint te lopen bij het aankomen van de kart, De ander staat stil, de een begint te lopen bij poortje 2, de ander bij poortje 3(?).
Ik heb eens goed opgelet bij de laatste wedstrijd, en het viel me op dat er vele verschillende manieren zijn om te wisselen.
En daaraan vast zit natuurlijk een tijdsverlies/winst.

En ja,,, verschillen van 10/12 seconden, is wel veel, zeer als je 1/2/3 honderdste finist
van elkaar.

Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#7 14-07-2008 14:30:49

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

ja dit is waarschijnlijk iets waar je uren over kan praten,
maar voortaan iemand laten lopen met grote stappen
iemand van 2 meter
hahahahaah

Offline

#8 14-07-2008 14:43:23

Matthijs
Gebruikers
Geregistreerd: 07-05-2008
Posts: 63
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Voor de kart uitlopen werkt in de Kings of Karting bijzonder goed. Natuurlijk loopt de één sneller dan de ander, maar je hebt een duidelijk en goed te controleren tempo. Bovendien kan diegene die loopt andere mensen in de pitsstraat waarschuwen dat er een kart aankomt.

Offline

#9 14-07-2008 15:11:46

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

ladystuff geschreven:

ja dit is waarschijnlijk iets waar je uren over kan praten,
maar voortaan iemand laten lopen met grote stappen
iemand van 2 meter
hahahahaah

Val ik meteen af....:) smile want ik heb al extra steuntjes nodig om bij de pedalen te komen.:)
Ben ik blij dat ander zaken wel groot zijn smile smile smile smile smile smile.......m'n ogen ja! smile

Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#10 14-07-2008 15:15:38

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Het wandel verhaal tja iedereen loopt anders.  Daarbij komt nog eens hoe controleer je dat iemand niet te hard rijdt. Er is geen snelheid controle.
Ik had zo is nagekeken bij andere klasses maar als je aan het begin van de pits dat sensor ding neer zet en je stelt die met 10 sec uit dan kan niemand harder rijden lijkt mij omdat dan gelijk al de tijd begint te lopen en harder rijden win je dan helemaal niks mee. Daarbij kan de wedstrijdleiding dan beslissen om iemand te bestraffen als die na het passeren een enorme vaart maakt. Maar ik wil absoluut niet klagen over oldenzaal want dan kan ik beter in de spiegel kijken want wij maakten zelf deze fout. Alleen heb zo na elke race wel is de lijst meegenomen en daarin waren de stops per team zo wisselvallig dat het meestal in de stops gewoon beslist werd en niet op de baan. Inprincipe zou je zeggen ja dat is in elke klasse zo alleen een stop waar iedereen even lang moet stil staan en je meer als zat tijd hebt om over te stappen kan en mag geen verschil in zitten. Er worden geen banden gewisseld?


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#11 14-07-2008 15:17:03

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

btw edgar u got mail!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#12 14-07-2008 15:52:23

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Val ik meteen af....  want ik heb al extra steuntjes nodig om bij de pedalen te komen.
Ben ik blij dat ander zaken wel groot zijn      .......m'n ogen ja!

je ogen?
vast wat anders ahaha

Offline

#13 19-07-2008 14:51:17

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Casper geschreven:

Wat verder naar achteren de strijd om P7 tussen prooi Omnia en jagers FeJo Racing en RMK Racing. Joep van Loosbroek hield lang, zeer lang stand, maar moest het als Rookie afleggen tegen de meer ervaren Joop en Roel.

Op dat moment reed Roel niet maar reed de super ervaren geweldig racende Kevin Schop (ik dus) tongue

Maar over dat wisselen, het scheelt ook enorm hoe hard je de pits in komt rijden. Er zijn mensen die al op het rechte stuk van hun gas gingen en er zijn mensen die vol blokkerend op het 2e poortje kwamen aanstuiven. Scheelt een paar seconden. Daarbij bepaalde de mensen van de baan of je veilig de baan op kon of niet. Scheelt ook een paar seconde! Aan dit laatste viel in dit geval weinig te doen, maar het eerste heb je als rijder zelf in de hand! En daarbij komt ook nog dat niet iedereen evensnel is in zijn eerste ronde met een wat vreemde kart.

Laatst bewerkt door RMK Kevin (19-07-2008 14:51:34)

Offline

#14 19-07-2008 17:19:15

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Verschil in pitstops blijf je altijd houden. Het ligt ook aan je inlap/outlap hoe snel je dan reedt etc... 11 seconden is idd erg veel.. Misschien volgende keer iets sneller lopen ( we zijn natuurlijk geen oma's met rolators wink )


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#15 21-07-2008 18:58:15

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Een verschil van 10 a 11 seconden oplopen tijdens de wissels is onmogelijk.
Er zijn in Oldenzaal twee poortjes. De derde is de poort naar de uitgang, dus dan ben je echt te ver.
Luisteren (en voor sommigen aanwezig zijn) tijdens de briefing wil nog wel eens helpen. Er is door Edgar duidelijk vermeld dat er vanaf het tweede poortje voor de kart gelopen moet worden. En wel stapvoets. Daar is door de WL sterk op gelet, evenals het te snel de pitstraat vanaf de baan inkomen.
Teams die de term stapvoets te veel via snelwandelen in hun voordeel uitlegden werden bestraft met 5 seconden extra na de wisselperiode. Evenals teams die geen helper voor de rijder hadden lopen.
Al loop je versneld, dan nog is die 10 seconden op dat korte stukje niet haalbaar.
Wel is zoals Kevin het vermeldde de eerste ronde na de pitstop gevarieerd in tijd. Niet iedereen kan even snel de baan op worden geholpen vanwege het drukke verkeer, niet iedereen kan een snelle eerste ronde rijden.
De tien seconden lijkt me haalbaar door een straf die je hebt gekregen in combinatie met het niet direct de baan op kunnen en de eerste ronde niet snel genoeg rijden.

Laatst bewerkt door Casper (21-07-2008 18:59:01)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#16 22-07-2008 00:19:26

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

agh ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. T was onze eigen fout dus dat is erg stoms van ons zelf. Elke stop verloren we veel en we hoefden nooit te wachten. Van der ende meer geluk hopelijk!!!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#17 22-07-2008 09:49:03

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Van der Ende ken je met je ogen dicht volgens mij dus dat moet goedkomen wink


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#18 22-07-2008 10:09:54

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

dan nog steeds moet ik wel trainen...
Augustus zijn we bijna dan gaat ik trainen daar bij mij om de hoek!
Paar half uurs races meeknallen. En tja voor de geinteresseerde de winnaar van de halfuursrace rijdt de week erop GRATIS!!! hoe vind je die....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#19 22-07-2008 13:57:16

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

wij rijden deze niet mee
maar de uithof wel
bas en ik rijden deze samen
heb er zin in
eerst vakantie

Offline

#20 08-09-2008 17:13:48

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Uitgaande van de snelste raceronde zou Shadow Racing het extra punt toch moeten krijgen, en niet Karthelmen.nl - Mechanica, of zie ik dat verkeerd?

Offline

#21 08-09-2008 18:02:16

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Karten.nl - ARKC race 7 Kartbaan Oldenzaal

Klopt, is veranderd. Jorg, pas aub even aan in de stand.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices