Je bent niet ingelogd.
Verslag GP4 race 3 Emmen 15-05-11
Na die heerlijke tweede GP4 wedstrijd in Berghem gingen we goedgemutst naar Emmen, om daar op Kartcircuit Pottendijk de derde ronde te verrijden. Wisselende weersomstandigheden waren vooral voor de zondag voorspeld. En dat zou uitkomen. En hoe.
GP4 wedstrijd 3 Kartcircuit Pottendijk Emmen 15-05-11
We werden top ontvangen door de mensen van Pottendijk Emmen, waarbij ik via deze weg Piet en Micha nogmaals wil bedanken voor al hun inspanningen om het ons en de deelnemers naar de zin te maken. Geen verzoek is teveel. En dat waarderen we ten zeerste
Zo was de BBQ op de zaterdagavond perfect geregeld. Zo’n kleine honderd deelnemers lieten zich de BBQ goed smaken, waarbij we konden genieten van de muziek die door onze ingehuurde disco Martini Sound werd verzorgd. Een entourage zoals we het graag zien. Gezellig en lekker “buurten” over onze hobby die karting heet.
Aansterken voor de races
Op de zaterdag hadden we de baan weer af kunnen huren, waardoor er goed en doeltreffend getraind kon worden. Heerlijk als dat zo geregeld kan worden. In alle klassen werd al snel duidelijk dat de winnaars niet zomaar voorspeld konden worden. Er werd goed getraind en en doelmatig naar de zondag toegewerkt.
Het wordt steeds drukker in de Paddock. Ook nu mochten we weer nieuwe deelnemers verwelkomen. Hierdoor wordt het rondje door de paddock steeds langer. Maar dat is geen straf voor ons. De koffie is vaak klaar . De fotocamera spreekt verder voor ons.
De klassen raken steeds voller, de GP4 ontwikkelt zich tot datgene dat we voorstaan. Een mooi kampioenschap waarin op basis van zoveel als mogelijk gelijkwaardig materiaal op hoog niveau wordt gestreden om de prijzen, waar de kampioen DE kampioen in die klasse is.
Ook een manier van testen
Als organisatie gaan we in de ontwikkeling mee. De puntjes worden op de “i” gezet, nu en in de komende tijd. Reacties van deelnemers nemen we mee. We kunnen snel schakelen, doen dat ook. Alles in het belang van de sport.
We hadden ook bewaking ingehuurd
Op de zondag waren we traditioneel al vroeg aanwezig. De baanposten werden bijgepraat, de briefings verzorgd door de wedstrijdleiding.
Al vrij snel pakten wolken zich samen boven het mooie landschap. Lastig te beoordelen dat weer in zuid-oost Drenthe. Het ene moment zie je niets, het andere moment wordt er een sluis open getrokken. Zo hangt er een bui in de verte die naar je toe komt, het andere moment is deze weer bij je langs getrokken.
Buien boven de paddock in het mooie Drentse land
En dat resulteerde in driftig raadplegen van de buienradar. De teams wikten en wogen. Wat doen we? Regenbanden, slicks?
Uiteindelijk was het zo wisselvallig, met droog, zon, wolken, regen, plensbuien, dat een keus soms moeilijk te maken was. Dat maakt racen ook wel weer mooi, de vaardigheden komen bij de rijders tot uiting. Soms wat geluk, soms wat pech in de keuzes. Het hoort er allemaal bij.
Diverse rijders hoopten daarnaast vurig op regen, zodat ze konden laten zien een regenrijder te zijn. Degene die een regendans heeft gemaakt. Niet meer doen aub. Het werkt.
We gaan er voor
Wel lastig dat mijn camera vocht opnam, waardoor er veel foto’s gewist zijn. Ik zal voor een paar klassen dan ook gebruik moeten maken van mijn archief.
“Let the games begin” was een term die door mijn hoofd flitste toen de karts de baan op gingen voor hun kwalificaties. En het begon.
Mooi groepje niet? Ze mochten later wel uit de kooi hoor
GP4 Honda Cadet
Vandaag mochten we weer drie nieuw rijdertjes aan de start verwelkomen, Bernard Lochorn, Mika Rietveld en Pepijn Kraaieveld. De jongens kregen meteen een echte vuurdoop, want de regen maakte hun debuut tot een enerverend schouwspel.
Het is geweldig om de rijdertjes op hun slicks zowel op het droge als in de regen te zien presteren. Opvallend hoe groot de discipline is op deze leeftijd. Geconcentreerd werd de strijd met de elementen aan gegaan. De onderlinge strijd werd er nog mooier door. Ondanks de glijpartijtjes her en der bleven de deelnemertjes vlak bij elkaar. Want als iedereen wel eens naast de baan komt sluit je toch weer bij elkaar aan. En dat was mooi, heel mooi om te zien. Complimenten aan de deelnemertje zijn dan ook op zijn plaats. En dat menen we oprecht.
Start van de kleine grote klasse GP4-Honda Cadet
Jan Stuut liet zien dat hij niet alleen op het droge erg sterk is, maar dat hij ook onder extreme omstandigheden zijn mannetje staat. Hij kreeg daarbij felle tegenstand van bijna alle deelnemertjes. Als ik de standen zo bekijk kun je niet zeggen dat er jongens direct uitsprongen. Want van 1 t/m 6 was het telkens stuivertje wisselen in de uitslagen van de drie races van 15 minuten, waardoor je ook niet van beter of slechtere prestaties kunt spreken.
Jan ging wel erg hard rond, pakte wijde lijnen als een volleerd regenrijder en stevende drie keer naar P1. Dat lijkt makkelijker dan het in de praktijk was, want Jan kreeg felle tegenstand van Kerenzo Stevens en Dustin Timmermans. Kerenzo heeft de weg omhoog gevonden en pakte een mooie tweede plaats, net, maar dan ook net met 1 pnt verschil voor Dustin. Een mooi podium.
Pepijn Kraaijeveld, foto als souvenirtje voor je eerste race
Beau Braster had zijn handen vol aan de kart op het natte en daarnaast ook nog eens aan zijn tegenstanders. Hij gleed recht voor mijn neus een aantal ronden van de baan, om er evenzoveel keren weer op te komen en door te racen. Mooi man. Vooral Robin Philip Bosvelt was de strijdmakker van Beau. Ze hielden elkaar aardig in balans.
Strijd is troef in de GP4-Honda Cadet klasse
De rest van de deelnemers vocht ook als leeuwen. Een grote homogene groep in iedere race streed om de rest van de ereplaatsen. Want zo mag je ieders resultaat wel zien als je er zoveel voor moet doen. De kleine Stefano van Es vloog naar zes, gevolgd door Mika Rietveld. Achter hen waren het Joost Elshuis, Nathan Gyselinck, Bernard Lochorn en Pepijn Kraaieveld die om iedere meter nat asfalt streden, daarbij aangemoedigd door van trots glimmende ouders.
Tijdens de prijsuitreiking kreeg iedere deelnemer dan ook die lof toegezwaaid die hen allen terecht toekwam.
RK1 Junior
Met 27 deelnemers aan de start is de GP4-RK1 klasse uitgegroeid tot het meest prestigieuze RK1 kampioenschap in de lage landen. Hier gebeurt het, hier rijdt de nationale trots, hier wordt je de kampioen.
In de kwalificatie bleek dat de rijders meer dan gewaagd aan elkaar zijn. Dubbel verzegeld en enkel verzegeld, het maakt niet uit. Als de motoren maar niet getuned worden is iedereen welkom en zie je dat er open strijd ontstaat. Bij de dubbel verzegelde motoren, recht uit de doos op de kart zijn de verschillen echt minimaal, wat in de stand terug te lezen is. Dit is waar racen in onze optiek om te doen is, gewoon strijden met gelijkwaardig, niet geoptimaliseerd of getuned materiaal. Dit is GP4.
Krestho Kootstra ging op zijn thuisbaan geconcentreerd rond. Hier zou het voor hem moeten gebeuren. De pole, de eerste welke gerealiseerd werd met een dubbel verzegelde GP4-RK1 motor was er een om in te lijsten. Krestho bleef Jari Rietveldt en Matthijs Vandewalle in de Q net voor.
Op het vinkentouw zat op 4 Ruben Wynia, met een dubbel verzegelde motor.
Kreshto Kootstra achter Damien Klootwijk
Gedurende de eerste race kende Kreshto wat tegenslag, waardoor hij de hoge verwachting niet helemaal waar kon maken. Hij vocht zich echter in de twee resterende races knap terug, waardoor hij met een negende plaats algemeen en een derde plaats in het GP4-RK1 DZ klassement toch op een geslaagd weekeinde terug kon kijken.
Man van de wedstrijd zou echter een andere dubbel verzegelde rijder worden. Na de race in Berghem werd Ruben Wynia al getipt als een jongen die wel eens een race met de DZ motor zou kunnen gaan winnen. En dat deed Ruben vandaag. Hij ontpopte zich als een volleerd regenrijder. Wat ging hij hard zeg. Als een vis in het water moet hij zich gevoeld hebben in die eerste twee races die hij winnend af sloot. De zevende plek in die derde, droge race, mocht niet deren, Ruben werd een mooie winnaar van deze derde GP4 RK1 wedstrijd.
Mike Baretels was goed op dreef
Een grote groep rijders maakte aanspraken op de overige plaatsen op het podium. Waar Matthijs Vandewalle als koploper in het tussenklassement deel van uitmaakte. Hij had grote uitzicht op de overwinning, maar een 22e plaats in race drie gooide roet in het eten.
De tweede en derde plaats gingen nu naar Jari Rietveldt en Michael den Herder. Michael tekende in de derde race voor de snelste dagtijd, 44,844 sec. Die had hij nodig om Lucien van Doorn en Damien Klootwijk voor te blijven in de race. Deze rijders kwamen met z’n drieën uit op 12 punten na drie races. De snelste tijd bracht de beslissing voor het podium. En die was voor Michael. Hoezo vet?
In het tussenklassement RK1 is de strijd ongemeen spannend, met de schrapresultaten verrekend, aan kop Matthijs Vandewalle, gevolgd door Ruben Wynia en Jorrit Rolvers.
Nieuw in dubbelverzegeld GP4-RK1 klassement, Wouter Verhoeven
In het GP4-RK1 dubbel verzegelde klassement kwamen meerdere rijders in aanmerking voor het podium. Sander Jensch ging hard en reed naar P6 algemeen en daardoor naar P2. De strijd om de derde podiumplaats in de DZ ging tussen Kreshto Kootstra, Kimberley van Drunick en Jeffrey Roeffen. Kreshto trok P3 naar zich toe.
In het tussenklassement GP4-RK1 DZ gaat Ruben Wynia trots aan kop voor Sander Jensch en Kreshto Kootstra.
GP4-RK1 Zoekt talent actie
Vanaf Emmen maakt OW Karting uit Hengelo naast KWM - de Uithof als team deel uit van het RK1 Zoekt Talent programma. Teambaas Ricardo Oude Weernink zet hiervoor een Intrepid in en het team had er duidelijk zin in.
Twee rijdertjes konden vandaag dan ook proeven aan het outdoor racen via dit geheel verzorgde weekeinde; Ryan Gomes via KWM-de Uithof en Jesse Smeets via OW Karting.
GP4-RK1 zoekt talent, Jesse Smeets bij team OW Karting Hengelo
De mannen deden het meer dan goed. De jongens hebben indoor hun eerste stappen in het racen gemaakt en mochten dan nu naar buiten. En het waren net jonge veulens in de voorjaarswei. Heerlijk om die glunderende koppies te zien. Mensen, daar doe je het toch voor?
Jesse reed maar liefst naar P16 via uitstekend regenwerk, terwijl Ryan iets meer last van o.a. het water had en genoegen moest nemen met P26. Je kijkt naar plaatsen, maar dat maakt eigenlijk niet uit. Het ging om het weekeinde en dat was meer dan geslaagd voor hen dankzij de goede zorgen van Mathieu Renssen en Ricardo Oude Weernink en hun teamleden.
GP4-RK1 zoekt talent, Ryan Gomes bij team KWM – De Uithof Den Haag
RK1 Senior
Bij de RK1 Senioren was het jammer dat Naomi Eliasar zoveel problemen met de kart ondervond dat ze niet van start kon gaan. Ze had zich er zo op verheugd, maar het zat allemaal tegen.
Vijf rijders bleven over. Vijf rijders die er een spannende wedstrijd van maakten.
Het was de sterke Marnix van ’t Hoff die de pole voor zijn rekening nam, met op 6/100 sec Mitch Verheijden en op 1/10 sec Yannick Koerts.
Geen wind pakken op rechte stukken, Marnix van ’t Hoff
Yannick liet er drie races lang geen gras over groeien. Hij duldde geen tegenstand en pakte in drie races de winst. Daarmee wederom aantonend hoe snel hij is.
Dat Mitch Verheyden tekende voor de snelste dagtijd met 45,891, toonde aan hoe de jongens aan elkaar gewaagd zijn. Uitval in race 3 zorgde ervoor dat Mitch uitzicht op P1 verloor. Hij stelde wel de derde plaats in de eindstand veilig door zijn mooie tweede plaatsen in de eerste twee races.
Marnix sluipt iedere wedstrijd verder naar voren. Hij komt er aan zogezegd. Vandaag drie keer derde, waardoor een mooie tweede plaats in de dagstand zijn verdiende loon werd.
Op schema naar het kampioenschap, Yannick Koerts
Stefan Meijer en naamgenoot Nicky Meijer deden ook een grote duit in het zakje. Zij bemoeiden zich telkens met de strijd om de eerste plaatsen, maar kwamen uiteindelijk net te kort voor het podium.
B&S Junior en Senior
Bij de klassen B&S Junior en Senior was er vandaag mede als gevolg van studies voor de examens minder rijders aanwezig. O.a. koploper in de Seniorklasse Berend Dumas zat in de boeken in plaats van in de kart.
Goed op weg vandaag Kyle Tannenbaum
Bij de Junioren waren het Max de Bruijn, Kyle Tannenbaum en Mike ten Velde die de baan opgingen om daar een mooie show te geven. De B&S zijn aan elkaar gewaagde motoren. Tel daarbij op drie talentvolle rijders en de uitkomst is strijd gedurende drie races van 20 minuten.
Kyle heeft de weg omhoog gevonden en maakte het Max en Mike zo lastig dat hij via twee tweede plaatsen en die mooie overwinning in race 2 de tweede plaats in de dagstand pakte. Net achter de weer sterk rijdende koploper in de tussenstand Max de Bruijn en net voor de talentvolle Mike ten Velde.
Winnaar B&Senior Niels Mutser
Bij de Senioren deden Niels Mutser en Nigel van Selm datgene dat je van hen mocht verwachten. Laten zien dat je met z’n tweeën ook kunt racen. Niels pakte drie overwinningen met Nigel op zijn staart. Beiden waren zowel sterk in de regen als op het droge. De jongens verdienen wel wat meer tegenstand. Volgende race zullen er volgens Ronald vier rijders aan de start staan.
VT 250 Junior
Bij de VT250 Junioren waren de verwachtingen hoog gespannen als het ging om de strijd tussen Marcel Kleefstra en Yvon Harpe. Yvon, die met startnummer 1 van start zou gaan, had haar zinnen op de overwinning gezet en zou er vol voor gaan.
Chris Ebbing stond voor het eerst met de nieuwe combinatie Flandria-Oral aan de start en had veel ogen op zich gericht. Over belangstelling hadden ook de overige merken niet te klagen. Want het is en blijft een Multi-engine competitie, waar Oral, SwissAuto, Vampire, GM en Tech F1 het moeten doen.
De kwalificatie was voor Marcel Kleefstra met de Vampire. Marcel zit duidelijk in een Flow en is voor niets en niemand bang. Hij vloog naar de pole. Hij werd daarbij op korte afstand gevolgd door Chris Ebbing, Martijn Harpe en Bram Ramselaar. Hierdoor eindigden ook meteen drie motormerken bij de eerste vier.
De races zouden ongemeen spannend worden en blijven. Spannend, met een grillig verloop vanwege materiaaldefecten.
In race 1 was het Marcel Kleefstra die ongenaakbaar naar de streep leek te gaan. Totdat zijn bumper losliet en hij de materiaalvlag kreeg. Balen, herstellen, doorgaan en op P7 eindigen.
Yvon Harpe leek het over te nemen, totdat zij ook de materiaalvlag kreeg vanwege een opspelende losse nosecone.
De tot dan al sterk rijdende Bram Ramselaar pakte daarmee de eerste raceoverwinning voor TKT en SA. Hij eindigde net voor Timo Pahler, TKS-TechF1 en Bart Navis met de Oral.
Bart Navis, clean en snel naar P4
Race twee kreeg een ander verloop. Marcel en Yvon vochten zich naar voren en streden onderling die mooie strijd uit die in het voordeel van Marcel werd beslist. Chris Ebbing bleef rustig en eindigde als derde, waardoor er na twee races drie rijders met 8 punten uitkwamen. De beste tijd zou de startopstelling voor race 3 bepalen. Deze viel in het voordeel van Marcel voor Yvon en Chris uit.
Bram Ramselaar kreeg in de tweede race met pech te kampen en kon aan zijn mooie prestatie van race 1 geen gevolg geven. Hierdoor schoof Bart Navis naar voren.
Joey Veenstra was goed op dreef
Timo Pahler, Joey Veenstra, Martijn Harpe en Angie Martens maakten er regelmatig een mooie strijd van. Timo is gewoon een goede rijder, Joey leert snel bij in zijn eerste seizoen, terwijl Martijn en Angie goed op weg leken maar langs de kant kwamen te staan.
Race drie zou de beslissing brengen. Baantjer had het scenario voor deze thriller kunnen schrijven, zo spannend. Yvon wil zich niet neerleggen bij de suprematie van Marcel. Ze vocht als een tijger en pakte een verdiende overwinning. Ze pakte de snelste dagtijd met 41,643 sec. en gaf daarmee glans aan haar nummer 1 en houdt de spanning daarmee in het kampioenschap.
Marcel volgde knap, eindigde als tweede en behoudt de eerste plaats in het tussenklassement.
Hier nog met 27, maar ze won vandaag met nummer 1 op de kart, Yvon Harpe
De strijd om de derde plaats ging vooral tussen Chris Ebbing, Bart Navis en Bram Ramselaar. Ze doen niet voor elkaar onder en eindigden in elkaars kielzog in de derde race als vijf, zeven en vier. Chris Ebbing had met 13 punten een punt over om de derde plaats te bemachtigen, terwijl Bart en Bram met veertien punten gelijk eindigden. De beste onderlinge tijd was voor Bart, die daarmee een succesvol weekeinde met de vierde plaats afsloot.
Snel, Bram Ramselaar
We kijken al weer reikhalzend uit naar de volgende race op Eindhoven. We zijn benieuwd naar de aangekondigde progressie bij een aantal deelnemers.
VT250 Senior
Bij de koningsklasse in viertaktracing, de VT250 Senioren zorgen de importeurs met hun aan elkaar gewaagde motoren voor veel strijd. De GP4 VT250 Senior klasse is daarmee het meest prestigieuze kampioenschap in Europa. En dat stralen onze internationale deelnemers uit. Een overwinning in de GP4 is datgene dat telt, datgene dat je op je palmares wilt bijschrijven.
Iedere keer als het even droog bleef in de andere klassen, kregen we met de VT250 Senioren meteen alle natte weersomstandigheden voorgeschoteld. Nou ja, niet overdrijven, bijna alle. Sneeuw ontbrak nog.
Regen, rustig, heftig, plensbui uit het niets, hagel net voor een start. Het was er allemaal vandaag. Ook wel weer een uitdaging voor iedereen, organisatie zowel als deelnemers. We bleven met z’n allen recht. Deze vuurdoop hebben we gehad.
Gelukkig back in town na enkelbreuk, Rick Westerlaken
Vanaf de eerste meters bleek dat het gewichtsverschil tussen de rijders genivelleerd werd. Regenrijders showden hun kunsten. Regenrijders? Zeg maar regenkunstenaars, want daarmee doe je jongens als Ricardo Oude Weernink, Jurgen de Block en Rik van Beek en onze snelle dame Simone Bouwhuis recht. Want zij kwamen boven drijven om maar in van toepassing zijnde beeldspraak te blijven.
Jurgen de Block strijdt mee in de zwaargewicht competitie en zette de toon via een zwaarbevochten pole positie. Een ZG rijder op pole. Net voor Rick van Beek en de tweede zwaargewicht rijder Ricardo Oude Weernink. Geweldig.
Volop strijd in de Multi engine competitie GP4 Vt 250 Senior
Vervolgens zouden de races bloedstollend en grillig worden.
Ricardo ging vol voor de overwinning via een spectaculaire overwinning in race 1. Wat is hij een regenrijder zeg. Niemand kwam er aan te pas zolang het nat was.
Wel bleven een aantal rijders goed in het spoor. Rik van Beek, Simone Bouwhuis, Rick Westerlaken en Jurgen de Block bleven de aansluiting houden en gooiden er een toprace uit. Als je een dame in zo’n groep ziet rond gaan en de race van haar leven ziet rijden, krijg je ook nog een last van kippenvel. En het was al zo fris !
Volop inhaalacties tijdens de regen
In de tweede race waren de rollen vooraan omgedraaid. Rik van Beek ging naar de kop, Ricardo volgde. Met nu een geweldig sturende Jeroen Martens op de derde plaats, net voor Dimitri Mom en Onno Tunsch. Je ziet, andere namen van voren in deze hectische tweede race. We toonden “Wet Race”, het ging harder regenen. Rijders werden hierdoor gewaarschuwd, let op je voetjes. En dan uit het niets een plensbui. Afbreken van de race, het bord 1 ronde werd getoond. Een teken naar de rijders, doe rustig aan, de stand in de voorlaatste ronde is bepalend. Een ronde later de finishvlag. Niet iedere rijder behield de controle, een aantal ging er af. Maar zoals het reglement zegt, die voorlaatste ronde is bepalend, daar kun je rekening mee houden.
Start race 2, met op pole onze ZG rijder Ricardo Oude Weernink
Race drie zou de beslissing brengen. Het waren de regenrijders die weer vooraan streden, ook al werd het zienderogen droog op de baan. Rik van Beek reed strak naar de overwinning en verschafte zich door de eerste plaats in de eindstand een riante positie in het totaalklassement.
Ricardo Oude Weernink was ook nu weer goed op dreef. Een ZG rijder die naar de tweede plaats in de eindstand doorstoot via werkelijk weergaloos sturen. Prachtig. Ricardo ging hierdoor met twee trofeeën naar huis: Tweede in de dagstand, eerste in het Zwaargewichtklassement.
Was Rik van Beek blij denk je?
En die derde plek op het podium dan? Daarop maakten zo’n vier rijders aanspraak op; Simone Bouwhuis, Jeroen Martens, Onno Tunsch en Rick Westerlaken. Rick was gelukkig na zijn enkelbreuk weer terug en presteerde boven verwachting goed. De zesde plaats ging mee naar Texel. Onno reed de beste race tot nu toe en nam die mooie vijfde plaats mee naar Duitsland. Jeroen en Simone streden uiteindelijk een fair gevecht om die derde plaats. En de winnaar werd ---------------Simone. Na een uitgekiende race en alle deuren dicht houdend was dat felbegeerde podium voor haar. Onze Simone. En wat was iedereen blij voor haar. Op dat rillend, verkleumd meiske stond een mooie beker te wachten. En als wij dan horen dat Simone bij de GP4 de zin in het racen weer heeft hervonden voelt het bij ons alsof we een eerste plaats hebben gewonnen.
De derde plaats, ze had er voor gestreden, heeft het verdiend, Simone Bouwhuis
Een rijdster die ik nog even aan wil halen is Inga Holzkam van het Duitse OH Racing.
Inga had het niet makkelijk vandaag, vooral niet in de regen, waar een 11e en 14e plaats haar deel werden. Maar wat reed ze een weergaloze derde race. Ze ging de strijd met tien rijders aan en versloeg ze een na de ander om op P2 te eindigen. En ook nog met de koploper in het zicht. Top Inga.
Eine Super schnelle Deutsche Dame, Inga Holzkam
De ZG rijders kijken ook naar hun eigen klassement. Hierin was vandaag toonaangevend Ricardo Oude Weernink. De overige rijders reden wat wisselvalliger. Wel kwamen twee van onze oosterburen op het podium, Jonas Schulz en Kai Sorgenfrei.
De strijd in het totaal klassement is ongemeen spannend. Met de schrapresultaten er af staan drie rijders op 30 punten. Met Ricardo op P1, Jonas op P2 en Kai op P3.
De stijl van een regenrijder, winnaar zwaargewicht klassement, tweede algemeen, Ricardo Oude Weernink
Na afloop werden de diverse controles o.a. op koppeling en carburateurs gedaan en werden de brandstof samples afgenomen. Deze zullen in het laboratorium worden getest. De motor van Inga Holzkam is voor controle meegenomen. De uitslag van de race is dus zoals eigenlijk altijd nog onder voorbehoud.
We kunnen bijna niet wachten tot de vierde race op de Landsard in Eindhoven. Het moet wel, maar de dagen kunnen niet snel genoeg om gaan.
Tot dan.
Het GP4 Team
Ben de Feijter
Casper Reinders
C.point Racewear, Made to Win
Offline