Je bent niet ingelogd.
Racewear en Karting Events
Het NK indoor karting voor teams
Het NK indoor racing individueel
In 2009 gaan we met de Karten.nl - All Round Kart Cup (ARKC) en het Individueel Kart Kampioenschap (IKK) naar Belgie
Na de meer dan geslaagde MKS race op Antwerp Karting, de outdoorbaan van de Belgische racefamilie de Feijter in Wilrijk, Antwerpen, waren we samen zodanig enthousiast van elkaars mogelijkheden dat we hebben besloten ook de IKK en ARKC van deze entourage te laten genieten.
Zowel IKK als ARKC krijgen o.i. door het internationale tintje nog meer uitstraling en dat komt ook onze rijders en teams ten goede.
Het circuit is uitstekend geschikt voor 4-takt races. Antwerp Karting heeft een nieuwe vloot Sodi Karts aangeschaft zodat we meteen een goede start maken.
We zijn er van overtuigd dat onze rijders zullen genieten van het racen op deze zeer uitdagende baan.
We zien er naar uit om de eerste race in Belgie te houden.
Antwerp Karting, Boomsesteenweg 952, 2610 Wilrijk - 03/877.38.61
De kart:
Het circuit:
Laatst bewerkt door Casper (11-07-2008 20:12:25)
C.point Racewear, Made to Win
klinkt gaaf, en circuit ziet er ook gaaf uit. En de karts maken het feest helemaal compleet (zeker omdat op mijn thuisbaan er ook Sodi's zijn ) mooi technisch lijkt me, en zo op het eerste gezicht lijkt het me zeker een aanwinst voor het kampioenschap
Antwerp Karting, heeft echt een super leuk baantje neergelegd...
Tijdens de MKS wedstrijd waren er genoeg gevechten te zien omdat de baan breed genoeg is.. Heel erg groot ( zoals op de foto ) is de baan echter niet..
De baan heeft wel zo zijn charmens korte technische chicane en een bocht voor het rechte stuk waar veel te winnen/verliezen valt!
Kortom: Een succes voor de kampioenschappen dat er nog een extra outdoorbaan bijgekomen is
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Kicken !!!! Weer een buitenbaan, en over de grens! nog even en we moeten nog vreemde talen gaan leren:)
Maare, klasse Casper!
Psyco.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
super,
nog een outdoor baan!
het lijkt mij een hele leuke baan,
als het net zoveel spektakel geeft als op oldenzaal dan beloofd het nog wat in 2009!
gr pim speelman
"Racing is in my blood"
Senna is the best ! ! !