Je bent niet ingelogd.
Het lijkt me een leuk idee om het jaar af te sluiten met een 6 uurs-race ofzo iets.
wie doen er mee?
Natuurlijk.... afgezien, event, afspraken,feestdagen,en of ander verplichtingen, doen wij mee.
We horen wel waar, wanneer en hoe.
Grts Joop.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
veel centraler als de fabrique kan bijna niet
en veel teams kennen de baan nog van vorige jaren
20 in maarssen is echt niet te doen. En niet iedereen heeft er gereden heh...
Maar wie wil je allemaal gaan uitnodigen.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
20 karts gaat prima bij de Fabrique.
Ik wil wel eens kijken wat ik kan doen bij Ronald!
(Hou me er niet op vast, maar ik ga wat info verzamelen.)
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
Hoi allemaal,
18 teams is het beste voor een dergelijke race, maar 20 zou ook kunnen. Aangezien ik morgen weer op de kartfabrique werk zal ik jullie voorstel aangeven en zal ik of hij zo snel mogelijk een antwoord plaatsen.
Mazzzl Jeroen
Laatst bewerkt door Volg-as (02-10-2008 22:38:21)
Je kunt natuurlijk ook de 6-uursrace op Dordrecht houden, de baan is zwaar en maakt daardoor de 6-uurs natuurlijk veel moeilijker..
Mij lijkt overigens Hezemans Indoor Karting het meest geschikt. De baan is groot, veel inhaalmogelijkheden, de karts zijn altijd goed en waarschijnlijk staan hun er wel open voor..
Misschien dat C-Point wel een race in gedachten heeft als seizoensafsluiter?
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
en waarom alleen ARKC?? waarom geen IKK rijders?
Ik moet nog wel even paar meerijders vinden, maar die heb ik snel genoeg denk ik
Racing is like religion.....if you don't beleive and loose faith, you will never succeed!
eerst maar is zien hoeveel teams er komen
Ik rij bijvoorbeeld niet in de MKS of ARKC omdat ik op zondagochtend andere verplichtingen heb, plus het IKK vind ik als indivdu heerlijk
Maar ben benieuwd
Racing is like religion.....if you don't beleive and loose faith, you will never succeed!
Uhhh 6-uur alleen ARKC 20 teams???
De meesten zullen dan met 3 a 4 man willen rijden ipv 2 a 3 we hebben momenteel zo'n 15 teams, ervanuit gaande dat niet iedereen mee doet, krijg je geen vol veld.
Dus MKS,IKK en eventuele andere snelle mensen misschien ook toelaten?
Ik zag Dordrecht ook al voorbij komen, daar hebben ze 31 december een 3 uursrace ergens midden op de dag. Kunnen ze een stuk of 12 karts op de baan zetten. Lijkt mij gezien de datum een erg geschikte afsluiting. 3 uur lijkt misschien niet zo lang, maar dordrecht is aanzienlijk zwaarder dan de banen die ik tot op heden in de ARKC voorbij heb zien komen, maar naar mijn idee toch wel een van de betere banen.