Je bent niet ingelogd.
(Zo, dan maar van onze hand)
OOK Jullie Jongens (RMK-Racing)... Roel, Kevin en Marco... Van HARTE gelukswensen met jullie ZW-kampioenschap.
(Ene........volgend jaar...wordt het buffelen he...)
Ferry en Joop.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
hehe, wacht maar... ik heb een enorm zwaar trainingsprogramma opgesteld, waardoor Roel en Kevin in januari nog maar 79 kg wegen, zodat we met mijn 70 kg net boven de 75 kg gemiddeld uitkomen
maarre bedankt he volgend jaar wordt het een heel seizoen lang strijden om die paar puntjes voorsprong elke race
hehe, wacht maar... ik heb een enorm zwaar trainingsprogramma opgesteld, waardoor Roel en Kevin in januari nog maar 79 kg wegen, zodat we met mijn 70 kg net boven de 75 kg gemiddeld uitkomen
Wij ook, ik zit al op 74 en Ferry op 82, dus we komen eraan.......nog een paar kiloooos erbij. :-))))))
(Het was toch zo...hoe zwaarder hoe beter?!)
Psyco.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
Mannen gefeliciteerd!
Wij proberen voor volgend jaar Sander ook van 50 naar 75 kilo te krijgen, maar het wil nog niet lukken met ze dieet haha..
Laatst bewerkt door Mike (05-11-2008 11:10:22)
Nulla Tenaci Invia Est Via..
Mannen gefeliciteerd!
Wij proberen voor volgend jaar Sander ook van 50 naar 75 kilo te krijgen, maar het wil nog niet lukken met ze dieet haha..
Stuur hem maar naar ons toe.... we zijn aan het dieet van Mc-Donald.. dus de kilo's vliegen eraan.
Ik heb gehoord van Marco..dat we moeten werken aan de downforce...
Psyco.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
RMK gefeliciteerd mannen. Maar wat meer kilos eraf en je rijd algemeen, net onder 75....
Nee gekkigheid. Zeer nette prestatie !!!
Alles is relatief, Timing is alles