Je bent niet ingelogd.
Indeling First Division races 7- 9 na promotie-degradatie
Het heeft me veel hoofdbrekens gekost om de poule indeling voor de IKK races 7 t/m 9 zo juist mogelijk vast te stellen.
Voor promotie-degradatie is het niet alleen van belang welke plek je in het kampioenschap bezet, maar ook welke algemene indruk we van je als rijder hebben. Zo geeft een eerste plaats bij de Second niet direct een recht op een promotie.
Als je een race mist degradeer je ook niet direct, maar twee races is funest, hoe goed je ook bent, of er moet een bijzondere omstandigheid aan ten grondslag liggen.
Er komt ook nog eens bij dat er erg veel goede rijders aanwezig zijn, wat het er niet makkelijker op maakt.
Afijn, had ik maar geen organisator moeten worden.
Zo ben ik aan het puzzelen gegaan met de volgende uitkomst.
Om te beginnen met het onprettige, de degradatie: Willem Stienen (ZG) en Brian Kroon degraderen helaas.
Vervolgens het leuke de promotie: Richard Breker (ZG) en Jeroen Bakkeren promoveren.
De volgende kanttekening:
Helaas nemen we vanwege zijn emigratie na Nijmegen race 7 afscheid van Mark van den Anker, op dit moment vaste kracht ZG in de First. Mark moet een mooi afscheid krijgen en krijgt dat in de First.
De ZG plaats van Mark zal miv race 7 worden ingenomen door een ZG, Willem Stienen.
Daarnaast zal Brian Kroon in de First worden geplaatst in races met meer dan 15 plaatsen. Brian is gewoon een First rijder, maar heeft helaas twee races gemist. En dan kun je niet genoeg laten zien wat je waard bent.
De indeling IKK First Division races 7-9:
1 Kevin den Ouden IKK 1
2 Paul Broekmeulen IKK 1
3 Arjan van Damme IKK 1
4 Niels Mutser IKK 1
5 Sebastiaan Circkens IKK 1
6 Jorg van den Oever IKK 1
7 Dave Noya IKK 1
8 Jeroen Bakkeren IKK 1
9 Mathijs van Brummen IKK 1
10 Joop van Grinsven IKK 1 ZG
11 Niels Snoeck IKK 1 ZG
12 Mark van den Anker IKK 1 ZG
13 Peter van Dijk IKK 1 ZG
14 Richard Breker IKK 1 ZG
15 Joey Palm IKK 1 ZG
C.point Racewear, Made to Win
Hmm interresant.. what about Jerfaas.
i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06
ja jammer, maar ik zag het al aan komen,, Richard Breker is gewoon erg snel.
en als er een ZG naar de first komt gaat er ook een naar de second.
helaas maar ik heb der vrede mee
Bedankt voor je compliment willem
In Enschede had ik natuurlijk het voordeel dat het mijn thuis baan was.
Maar als ik het goed lees zit je na race 7 weer in de First toch?