Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Hey iedereen,
Ik zal mezelf voorstellen.
Mijn naam is Nick van Overveld, 19 jaar en kom uit Arnemuiden (Zeeland)
Ik kart vanaf mijn 11de jaar. Ik ben begonnen bij Indoor Karting Middelburg waar ik eens per week kwam om een paar rondjes te rijden. Hier werd ik gespot door de teamcaptain van Auto Sturm. Zij zochten nog een rijder voor de ZIKK (Zeeuwse Indoor Kart-Kampioenschap) en zo ben ik dus begonnen met het wedstrijd rijden. Na 4 jaar daar te hebben gereden waren we het een beetje beu om elke keer hetzelfde rondje te rijden dus toen zijn we het wat hogerop gaan zoeken. Na enig zoekwerk en verwijzingen van andere karters zijn we in de ARKC gaan rijden. Na 2 jaar ARKC zijn we met het gehele team overgestapt naar de MKS. Daar werd het team in 2en gesplitst. Nu rijd ik samen met BartJan Volmer in het team VM/Golff Racing.
CV: 2002-2005 3x kampioen ZIKK
2005-2006: ARKC 7e algemeen
2006-2007: ARKC 13e algemeen(omdat we na een half jaar gestopt zijn), MKS 5e algemeen
2007-2008: MKS 3e algemeen
2008-2009: MKS 4e algemeen
Ik ben nu helaas gestopt omdat ik geen teamgenoot meer had!
Mijn helmje
De achterste (Voor een paar rondje maar gelukkig
)
Laatst bewerkt door Nick (05-10-2009 01:02:41)
Going fast is one thing, getting past someone is an other thing!
Je hebt toch wel meer te vertellen Nick!
Afgelopen jaar 3e in de MKS is toch wel een prestatie op zich en zeker gezien je door wat pech in de laatste race 3e werd, anders waren jullie 2e! (achter ons gelukkig hahaha)
Laters
Neem je verlies en sluit aan....
Welkom.... nog een fanatieke karter erbij op het forum....
Succes dit jaar in de MKS.
Met een beetje geluk zien wij elkaar volgend seizoen in de MKS en dan achter ons het liefst hahahahha
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Haha Chris, dan zullen jullie het heel goed voor elkaar moeten hebben. Die jongen van AutoSturm en VM Golff Racing zijn gewoon toppers.. Ze strijden altijd voorin mee. . :-)
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Pagina's: 1