Je bent niet ingelogd.
IKK promotie – degradatie na 6 wedstrijden
De tweede promotie – degradatieronde was daar na de zesde wedstrijd in Enschede.
Als je de standen ziet en daarnaast datgene dat ik bijhoudt, o.a. diverse vergelijkingen van snelste tijden opgeteld, dan steken deze keer twee rijders in de Second er met kop en schouders boven uit. Jeroen van Dorp en Dennis Ritzen (Categorie ZG). Beiden koploper en aardig los in het klassement. Deze jongens promoveren dan ook naar de First.
Ik wil de eerste zijn die hen hiermee feliciteert. Want een felicitatie is op zijn plaats als je tussen al dat talent je zodanig weet te onderscheiden dat je in de IKK First mee kunt gaan racen.
Dit houdt tevens in dat een rijder het vanaf race 7 mag laten zien in de Second, Willem Stienen (ZG). Zoals jullie weten is het hier een momentopname omdat de basisgroep 15 rijders IKK First omvat, maar er nagenoeg altijd meer rijders geplaatst kunnen worden per groep. Willem zullen we nog vaak in de First zien. Het zal een uitdaging zijn om terug te komen lijkt me. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Sebastiaan Circkens. Een paar races weggeweest, maar nog steeds een topper die regelmatig in de First geplaatst wordt.
IKK Promotie voor Jeroen van Dorp (boven) en Dennis Ritzen (onder)
IKK First Division na tweede promotie-degradatieronde
1 Brian Kroon
2 Dennis Aendekerk
3 Dennis Ritzen ZG
4 Hakan Ihtyar ZG
5 Jeroen van Dorp
6 Joey Palm ZG
7 Joop van Grinsven ZG
8 Jorg van den Oever
9 Nick Kupers
10 Niels Snoeck ZG
11 Paul Broekmeulen
12 Peter van Dijk ZG
13 Rehuel Latuheru ZG
14 Richard Breker ZG
15 Sverre Zielman
C.point Racewear, Made to Win
Gefeliciteerd Jeroen & Dennis !
Laatst bewerkt door TerrorTosti (01-07-2011 18:47:07)
Gefeliciteerd Jeroen & Dennis !
+1
Teamleider van Sunday Unlimited Racing
Facebook: www.facebook.com/GuitarPlayerRay
Bedankt!
Tot in Nijmegen!
Ook namens mij bedankt !! Nu nog harder aan de bak.. ben benieuwd
Door het juiste te doen, vreest gij niemand !!
Ik verbaas me er nog steeds over dat ik de promotie/degradatie ronde overleefd heb :-P
Teamleider van Sunday Unlimited Racing
Facebook: www.facebook.com/GuitarPlayerRay