Je bent niet ingelogd.
Wie gaan er allemaal trainen voor de volgende race in Eindhoven? En wanneer?
"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!
Heey sverre ja ik ga er nog trainen zowiezo de vrijdag voor de wedstrijd wanneer wil jij gaan laat maar weten dan ga ik ook wel even gr tommy
ik heb nog geen idee.
Hee tommy en sebastiaan! Ik ga volgende week maandagmiddag, mijn vader heeft dan vrij en ik ben na mijn laatste toets van mijn toetsweek om half 12 uit dus wij gaan dan gelijk naar eindhoven toe. Lekker rustig en een mooie middag om te trainen lijkt mij! Wacht nog op antwoord van de reservering!
"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!
Heey sverre ja dan heb ik geen tijd helaas maar dan zie ik je wel met de wedstrijd gr
trainen gaat voor mij het hele jaar niet gebeuren, ken elke baan nu inmiddels wel..
maandag middag ga ik zeker weten niet redden.
@terrortosti als je wil winnen is training altijd nodig. ik ken ook elke centimer van eindhoven maar elke dag elk moment is anders. als ik met de top wil meedraaien is training echt wel nodig. ik heb het wel eens een jaar geprobeerd zonder maar toen kwam ik niet echt ver.
Nou ik win vaak genoeg maar train nooit...
@ Sebastiaan & Dylan:
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is.
In ieder geval heb ik wél training nodig om te voorkomen dat ik keihard in de pan wordt gehakt wuhaha.
Momenteel zit ik in de nachtdienst. Ik ben daarom van plan om of vrijdagochtend te gaan, direct als ik uit de wacht kom.
Teamleider van Sunday Unlimited Racing
Facebook: www.facebook.com/GuitarPlayerRay
ik won vroeger ook vaak genoeg maar er komen altijd nieuwe rijders bij die beter of sneller zijn. ervaring en baan kennis is vooral goed tegen de jongere en nieuwe rijders. de training die ik heb gedaan in eindhoven heeft ervoor gezorgt dat ik goed voorbereid was voor eindhoven. elke baan veranderd wel eens misschien nietkwa layout maar karts kunnen anders zijn maar ook grip veranderd nogal veel. sommige kartbanen rijden anders als het winter is of zomer dus een training blijft bij mij altijd belangrijk. en als je veel wint zonder te trainen tja ga dan maar laten zien wat je kan op het WK zonder training.
WK is mij te duur
haha dat zou mee moeten vallen aangezien het in duitsland is. als je alleen inschrijfgeld betaald valt het best mee voor 5 dagen karten. of ben je misschien een beetje bang haha