Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Ik hoop dat jullie massaal gehoor zullen geven aan onze oproep om aan deze Benefiet Race mee te doen.
Heb je ideeen of zie je mogelijkheden om extra geld binnen te brengen dan weten jullie mij te vinden !
Alvast dank!
Jimmy Onstenk
www.northracing.nl
Laatst bewerkt door Jimmy Onstenk (25-08-2012 22:29:09)
Kom op jongens en meiden, waar blijven de aanmeldingen voor de Benefiet Race op Oldenzaal !!
prijs is iets te hoog en 4 rijders per team minimaal maakt het toch een stuk minder aantrekelijk... een goeie endurance race organizeren is tegenwoordig erg lastig.
Het gaat om het goede doel, dus moeten we wel wat geld binnenbrengen anders heeft het geen zin.
Je mag ook met 2 of 3 rijders komen maar dan betaal je natuurlijk meer per persoon, aan jou de keuze!
als ik het wat ruimer had, had ik zeker meegedaan.. moet deze helaas overslaan...
Vandaag een schitterende dag gehad met veel andere rijders op Oldenzaal tijdens de Benefiet race voor de helaas afgebrande kartbaan in Stadskanaal, de oude fabriek!
Toch met z'n alle een mooi bedrag opgehaald, en foto verslag van de race + de prijsuitreiking vind je hier:
Veel plezier!
Het was een mooie dag!
Jimmy je had alles goed geregeld, dat het nogmaals gezegd mag worden!!
Snelle en sportieve groet,
Sverre Zielman en Johan Zielman
"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!
Pagina's: 1