Je bent niet ingelogd.
Kreeg ik van Pascal Meijer door dat hij gisteren tijdens de 24-uursrace in Olen (B), waar hij met de jongens van RMK en Finntax een team vormde, weer in de lappenmand is geraakt.
De meesten van jullie weten dat Pascal net was hersteld van een afgescheurde enkelband. Heeft hij net het ritme weer te pakken, komt hij onzacht in aanraking met een paal.
Er moeten nog foto's van de gekwetste pols worden gemaakt, maar Pascal is helaas weer uit de roulatie.
Nu maar hopen dat de blessure meevalt en dat we Pascal weer snel in ons midden hebben.
Pascal, vanaf deze plaats, heel veel beterschap en tot spoedig ziens.
C.point Racewear, Made to Win
Hoi Casper
Tnx voor je kleine toelichting.Ik ben idd tijdens me eerste stind hard in aanraking gekomen met een paal,en die buigen nou eenmaal niet mee.Betekende wel het einde meteen van mijn 24hr dus heb ik de rest vd race bekeken vanuit een klapstoel langs het circuit met pilsjes en broodjes hamburger LOL...
Vandaag naar het MCA geweest en daar bleek er toch nog een breuk in de pols te zitten dus weer het gips in.'
Helaas maar het is even niet anders.Ik zie jullie wel bij vd Ende komende zondag voor de ARKC-race.
greettzzzz Pascal
One goal,one vision
Ik ben idd tijdens me eerste stind hard in aanraking gekomen met een paal,en die buigen nou eenmaal niet mee.Betekende wel het einde meteen van mijn 24hr dus heb ik de rest vd race bekeken vanuit een klapstoel langs het circuit met pilsjes en broodjes hamburger LOL
greettzzzz Pascal
Waar waren die palen dan, Pascal?, de enige palen stonden ACHTER de boarding!
Of was jij dat die Goodwill-Karting het episch centrum van een aardbeving deed lijken ?????
Maar ff zonder gein, Al met al was het een prachtige ervaring en happening, en ECHT balen, dat je dat ongelukje kreeg, Echt balen. Hopend voor je dat het snel geneest en je weer lekker kan rijden.
Grts van die Gekke Psyco (Opa)
First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)
tja.... why wee ik niks van passie! ik spreek je wel. Voortaan maar bij de arkc houden heh........:P
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Beterschap!
Ik ben net als Psycho ook geen overstekende palen tegengekomen. Toch erg vervelend dat jij dat weer moet hebben, ben je weer enige tijd uit de running. Beterschap!!!
De foto's van de 24 uur staan al op onze website www.RMKracing.nl
Was inderdaad een domper op de vreugde pascal. Helaas weer jij, beetje een pechvogel. hopelijk gaat het snel beter, Sterkte amigo. enne.... het was in ieder geval reuze gezellig. C U Sunday
Alles is relatief, Timing is alles
nou nou,jullie zijn wel scherp hoor na 24hr race'n!! whahaha"
..maar idd,er staan geen palen op de baan waar je tegenaan kan rijden maar wat ik eigenlijk bedoelde was dat doordat die
paal aan de binnenkant vd bording stond werd de klap die ik maakte aan de zijkant er niet ligter op:/
Maar het was gewoon een stomme stuurfout die ik volgend jaar zekers nie meer ga maken!!
'k zie jullie zondag op poeldijk,en tnx voor de reactie's.
One goal,one vision
Hey team maatje (tijdens de 24 uur dan he)
ik zag de ezel schrikken toe jij die paal raakte maar toch jammer dat je zo de race moest eindigen! toch nog knap om het toch nog even te proberen snachts maar wel verstandig om uitte stappen!
volgend jaar gaan we opnieuw knallen in Olen(en dan niet tegen palen he)
tot zondag
groeten mark